גיבוי מחשב בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי מחשב בענן

בעלי עסקים, חברות וארגונים רבים מחפשים אחר פתרון גיבוי מחשב בענן עבור הקבצים והמסמכים המשויכים לעסק. כאשר מדובר במידע כה רגיש וחיוני להמשך תפקוד העסק, חשוב להקפיד לבצע גיבויים בענן ולשמור על בטחון המידע, הקבצים והמסמכים הדיגיטליים שלכם בעסק. למעשה גיבוי מחשב בענן אינו טרנד חולף אלא חלק בלתי נפרד מפעילות העסק, בלעדיו עשוי להיות העסק או הארגון חשוף לסיכונים רבים כגון אובדן מידע או תקלות חומרה קריטיות אשר עשויות לגרום לקבצים ומסמכים חיוניים של החברה להפוך לבלתי נגישים.

התוכנה לגיבוי בענן משתמשת בשיטת הצפנה מאובטחת ומתקדמת אשר נועדה לשמור על הקבצים שלכם בענן הדיגיטלי ולמנוע גישה מגורמים נוספים שאינם ראויים להגיע למידע זה. תוכנת הגיבוי מיועדת לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לשמור על המידע שלהם נגיש בזמן אמת 24/7 תוך מזעור הסכנות של אובדן מידע או קריסה כלכלית של העסק. לחצו כאן להורדת התוכנה

גיבוי מחשב בענן

למה כדאי לעשות גיבוי מחשב בענן?

בעבר, היו נוהגים להשתמש במכשירים מכנים איטיים יותר כגון קלטות גיבוי, אשר היו חשופים לסיכונים גבוהים יותר של אובדן מידע ואף היו יקרים יותר מהמחירים שניתן לקבל היום בשירותי גיבוי בענן. כמו כן, עם הצלחה של 99.9% של גיבוי קבצים ושחזורם ללא כל פגע, אין ספק כי מעתה מובן מדוע חשובה ההשקעה בגיבוי המחשבים דווקא בענן לעומת שיטות הגיבוי הישנות.

אנו מאמינים כי שירות מסוג זה צריך להתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות ולאפשר לבעלי העסקים גישה נוחה ומהירה אל הקבצים והמידע הדיגיטלי שלהם. אי לכך ובהתאם לנ"ל, החלטנו לשפר את יכולות תוכנת גיבוי המחשב בענן כך שתהיה מהירה יותר ופשוטה יותר לתפעול. יתרה מכך, הדבר החשוב יותר מכל הוא בטחון המידע שלכם, אליו הקדשנו את מלוא תשומת הלב ודאגנו שהנתונים יוצפנו היטב מפני פולשים בלתי ראויים, ובכך לאפשר לכם לב שקט וביטחון בשימוש בתוכנה של iBackup לגיבוי מחשבים בענן.

חשוב להדגיש, כי אין צורך ברקע טכני במחשבים על מנת לתפעל את התוכנה. גיבוי מחשב בענן הוא לכל אחד ולכל עסק. אופן השימוש בתוכנה בנוי במיוחד עבור המשתמש הממוצע ומאפשר לכל אחד לתפעל אותה בקלות. כמו כן, במידה ותתקלו בקשיים תמיד תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה הטלפוני של חברת iBackup ואנו נשמח לסייע לכם לפתור כל בעיה הקשורה בגיבוי או שחזור הקבצים שלכם מהענן.

מעוניינים לבצע גיבוי בענן עבור מחשבי החברה או הארגון?
למידע נוסף על גיבוי מחשב בענן התקשרו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..