תוכנת גיבוי למחשב בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

תוכנת גיבוי למחשב בענן

בעלי עסקים רבים מחפשים אחר פתרון לגיבוי הקבצים של המחשבים בבית העסק או הארגון. היום, כאשר ידוע לכל עד כמה המידע הקיים במחשבי החברה או העסק חיוניים, ומדוע צריך לשמור עליו מפני תקלות של קריסת מידע או אובדן נתונים אשר יכולים להשבית ברגע אחד את כל העבודה ולגרום לנזקים משמעותיים לעסק. הפתרון: תוכנת גיבוי למחשב בענן

אנו בחברת iBackup מספקים שירותי ענן לבעלי עסקים קטנים ומציעים לכם פתרון אחסון קבצים בענן ושמירה על הנתונים שלכם זמינים 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע על מנת שתוכלו לגשת אליהם בכל רגע נתון במידה ונתקלתם בכשל מערכתי אשר גרם לאובדן נתונים משמעותי ועד הקטן ביותר.  אנו מתחייבים ל – 99.9% הצלחה בגיבוי הנתונים ושחזור הקבצים בענן תוך שמירה מלאה על הפרטיות וחיסיון הקבצים של הלקוחות.

 

תוכנת גיבוי למחשב בענן
תוכנת גיבוי למחשב בענן

 

מה הם הסכנות של בעלי עסקים באובדן מידע?
אובדן מידע של קבצים יכול להיגרם ממספר סיבות כגון שריפה או כל אסון טבע אחר שעשוי לגרום לתקלות חומרה ולפגוע פיזית בלב המידע של המחשב שלכם. בין אם מדובר באסון טבע ובין אם מדובר בקריסה טוטאלית של הדיסק הקשיח במחשב העסקי או הארגוני, אתם צפויים לאבד את המידע החשוב ביותר שלכם, דבר שיגרום לעוגמת נפש ונזקים כספיים.

היתרונות של תוכנת גיבוי למחשב בענן
בעבר היה נהוג להשתמש בקלטות גיבוי ובאמצעים מכנים ישנים אשר הצריכו ידע טכני מעמיק יותר ואף המחירים ללקוח היו גבוהים בהתאם. אם אתם בעלי עסק קטן עד בינוני והמידע העסקי חשוב לכם, תוכלו לעשות זאת היום באמצעות הורדת תוכנת גיבוי למחשב בענן אשר תשמור לכם על הקבצים באופן מאובטח ומוצפן מכל אדם זר, ותאפשר לכם ליהנות מחירים נוחים לכל כיס עבור כל בעלי העסקים הבינוניים ועד הקטנים ביותר.

נוחות השימוש
אנו מבינים כמה חשוב שאופן השימוש יהיה קל, נח ונגיש עבור כל אחד ולכן דאגנו לבנות עבורכם ממשק ידידותי שכל אחד יוכל לתפעל אותו בקלות ומבלי רקע טכני קודם.

גם אם אינכם מתמצאים בתחום המחשוב והטכנולוגיה בענן, תוכלו לבצע גיבוי למחשב בקלות באמצעות תוכנת הגיבוי המבצעת גיבויים באופן אוטומטי מדי יום או בהתאם להגדרות התוכנה ומספר הגיבויים שהגדרתם.

אנו ממליצים שלא לחכות לדקה ה-90 ולהתחיל לגבות את הקבצים במחשב בענן הדיגיטלי שלנו ולשמור עליהם במקום בטוח ולבצע שחזור במידת הצורך בכל רגע נתון שתבקשו.

 לפרטים נוספים על גיבוי קבצים למחשב בענן התקשרו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..