שירותי ענן לעסקים קטנים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שירותי ענן לעסקים קטנים

יש לכם עסק קטן? משרד רואה חשבון, משרד עורכי דין או כל עסק אחר, הצובר לאורך השנים לא מעט מידע חשוב? אם כן, חשוב שתדאגו לגבות את המידע שלכם באמצעות שירותי ענן לעסקים קטנים, המוצעים על ידי חברות המתמחות בתחום. שירותי ענן אלה מאפשרים את גיבוי המידע החשוב מרחוק, ללא הצורך בהוצאות גבוהות על שרתים ועל תחזוקתם.

מדוע צריך שירותי גיבוי ענן?

שירותי ענן לעסקים קטנים מספקים מענה לעסקים בכל תחום. לא משנה באיזה עסק מדובר, סביר שהוא צבר ואף ממשיך לצבור עם השנים לא מעט מידע חשוב הקשור ללקוחותיו ולשירותים שהוא מספק. המידע הזה חשוף לכמות בלתי מבוטלת של נזקים וסכנות, העשויים לגרום לאובדנו מבלי היכולת לשחזרו. ישנן לא מעט סיבות המובילות לאובדן של מידע. העיקרית שבהן קשורה לתקלות בחומרה. בעיות טכניות במחשב יכולות לגרום לאובדן של מידע, מבלי שניתן יהיה לשחזרו. סיבות נוספות לאבדן מידע קשורות בטעויות אנוש. עובדים רבים מוצאים עצמם לא אחת שוכחים לשמור את הקובץ שעליו עבדו או שומרים קבצים באופן שגוי. טעות כזו, תמימה ככל שתהיה, עשויה לעלות ביוקר ולגרום לאבדן מידע חשוב. וירוסים התוקפים את המחשבים יכולים גם הם לגרום לאיבוד מידע, וגם גניבה של שרתים או של מחשבים השייכים לעסק. הצפות במקום העבודה, שריפה או אסון טבע אחר עלולים להביא לתוצאה דומה, שתגרום עוגמת נפש ונזקים כספיים רבים.

 

שירותי ענן לעסקים קטנים

אז מה עושים?

כדי להימנע מנזקים אלה וכדי לשמור על המידע החשוב של העסק הקטן, מומלץ להשתמש בשירותי ענן. שירותי ענן לעסקים קטנים מציעים פתרון גיבוי למחשב ברמה גבוהה וממשק ידידותי למשתמש. גיבוי הקבצים על גבי הענן מתבצע באופן אוטומטי ואיננו דורש מהעובדים עצמם פעולה כלשהי. ניתן ליהנות מנפחים שונים של אחסון תוך התייחסות לצרכיו של העסק ולדרישותיו, וכמובן – גם להוזיל את העלויות לאור התאמתו המדויקת והנכונה של השירות. הגיבוי על הענן יכול להוות פתרון נוסף לגיבוי המתבצע על גבי מחשבי העסק, ולהבטיח ראש שקט. בעל העסק ועובדיו אינם צריכים לדאוג לדבר, ובעיקר אינם צריכים לדאוג לאבדן המידע החשוב הקשור אל העסק.

מי שיש לו עסק קטן, מומלץ לו לבחור בשירות זה עוד היום, כדי למנוע נזקים חמורים כבר מחר. אין צורך בהוצאות כספיות גבוהות, אין צורך בתחזוקת שרת יקר או בתפעולו. הגיבוי נשמר על ענן מרחוק, המספק מענה לעסקים נוספים. המידע שנשמע בענן עובר הצפנה מיוחדת ותדירות שמירתו מחדש גבוהה, או נעשית בהתאם לצרכיו של העסק. במקרים של תקלות כלשהן או של בעיות טכניות, ישנו צוות מקצועי הדואג לטפל בבעיות בו במקום כדי למנוע את החמרתן. המשתמשים בשירות נהנים מגיבוי המתבסס על טכנולוגיות חדשניות ויעילות מאד ועל ממשק ידידותי למשתמש: ממשק שאיננו דורש יכולת טכנית ברמה גבוהה או תפעול הגיבוי באופן תדיר – שכן הוא מתבצע אוטומטית.

אולי יעניין אתכם גם..