שירותי גיבוי בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שירותי גיבוי בענן

שירותי גיבוי מתקדמים לחברות וארגונים

כיום, יותר ויותר חברות וארגונים עוברים להשתמש באמצעים שונים אשר מספקים שירותי גיבוי נתונים מרוחקים, וזונחים את הטכניקות המסורתיות שכבר אינן רלוונטיות כיום. שירותי גיבוי בענן, אותו מציעה החברה לגיבוי בישראל, הוא בעל מגוון יתרונות ייחודיים:

  • נוחות: גיבוי אוטומטי באופן יומי ללא התערבות פעילה של המשתמש
  • שמירת המידע על גבי שני שרתים נפרדים לביטחון מלא
  • הצפנת הקבצים המגובים
  • תשלום לפי נפח הגיבוי הנדרש
  • גיבוי מסדי נתונים מיוחדים כגון mysql, outlook ועוד
  • הדגמת יתרונות הגיבוי המרוחק באמצעות תרחיש מציאותי

אבד המידע? מה עושים?

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: חברת אבטחה בעלת פריסה ארצית, מבצעת גיבוי מדי תקופה על אמצעי אחסון מגנטיים. תקלה בכונן הקשיח במחשב החדש המשמש את אחת המזכירות במשרדי ההנהלה שובק חיים: לא ניתן לקבל לקוחות חדשים, לשלם לעובדים ולמעשה להריץ את העסק באופן תקין.

כעת דמיינו תרחיש נוסף: אותה חברה ממש משתמשת בשירותי גיבוי מרחוק באופן אוטומטי ויומיומי. בתרחיש א', אמנם ניתן היה להציל חלק מן המידע מאמצעי הגיבוי, אך חלק גדול ממנו כבר לא היה עדכני והיה צורך לעדכן אותו באופן ידני תוך כדי הפסד של ימי עבודה מלאים. כמו כן, חלק גדול מן המידע שלא תועד באופן ידני לא היה ניתן לשחזור כלל.

בתרחיש ב' לעומת זאת, טלפון אחד לחברה לגיבוי בישראל היה מאפשר לשלוח את הקבצים שאבדו למחשב אחר ולאחר מכן להמשיך לעבוד עליו באופן זמני עד שיותקן כונן קשיח חדש במחשב המקורי. מכיוון ששעת הגיבוי הוגדרה לסוף יום העבודה, נפח הנתונים שהיה צריך להקליד באופן ידני הינו מינימאלי.

למידע נוסף על שירותי גיבוי בענן שלנו ולחברות וארגונים צרו איתנו קשר!

שירותי גיבוי בענן לחברות

אולי יעניין אתכם גם..