פתרונות גיבוי בענן לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פתרונות גיבוי בענן לעסקים

פתרונות גיבוי בענן לעסקים:

הטכנולוגיה המתקדמת מציעה כיום פתרונות בהתאמה מלאה לכל עסק ובעיקר כאלה ההופכים את העבודה עצמה ליעילה הרבה יותר. כשמדובר בגיבוי קבצים של העסק, בין אם אלה מסמכים, תמונות או כל סוג אחר של קובץ, חשוב לחפש פתרון גיבוי מתאים – פתרון גיבוי שיספק מענה לאורך זמן ושיבטיח רמת בטיחות גבוהה. גיבוי בענן לעסקים הוא דרך מצוינת למנוע תקלות, טעיות ובעיקר עוגמת נפש, וכמובן – גם הפסד כספי גבוה מאד של העסק עצמו.

התאמה מלאה לכל צורך

ישנם כיום לא מעט פתרונות גיבוי בענן לעסקים מכל התחומים. פתרונות אלה מוצעים על ידי חברות המתמחות בכך, המספקות לעסק שרת חיצוני בו מאוחסנים הקבצים השונים. פתרונות הגיבוי מתבססים על טכנולוגיות מובילות בתחום, לרבות רמת הצפנה גבוהה במיוחד. כל פתרון כולל שטח אחסון בנפח אחר וברמת מחירים שונה: ככל שהנפח גבוה יותר, המחיר גבוה יותר. בחירה בפתרונות אלה יכולה להחליף את שיטות הגיבוי "המסורתיות": גיבוי על דיסק און קי, גיבוי בכונן חיצוני, גיבוי על גבי דיסק או אפילו במחשב עצמו, ולו בזכות היתרונות הרבים שהם מציעים ובשל היותם מתאימים לכל עסק ולכל צורך.

החשיבות בבחירת פתרון זה

לא משנה באיזה עסק מדובר – בעסק קטן, בינוני או גדול – כל עסק צובר עם השנים לא מעט מסמכים, הנשמרים באופן דיגיטלי על גבי המחשב. מסמכים אלה חשופים ללא מעט סכנות: תקלות טכניות במחשב, שריפה חלילה, הצפה במקום, וירוסים שתוקפים את המחשב או בעיות אחרות שיכולות לפגוע בקבצים החשובים. בחירה באחד מפתרונות הגיבוי המוצעים כיום יכול לחסוך אובדן של מידע חשוב ובעלות משתלמת במיוחד. מדובר בשירות שעלותו איננה גבוהה, ובמיוחד אם משווים אותו לפתרונות אחרים. הוא יעיל ובטוח מאד ומותאם לכל עסק, בהתאם לצרכיו.

מעבר לכך, מדובר בפתרון ידידותי למשתמש. לכל משתמש מותקנת תוכנת גיבוי על גבי המחשב, תוכנה בעזרתה ניתן לקבל נתונים באשר לגיבוי שבוצע ולבצע אותו גם באופן יזום, אף על פי שהוא מתבצע באופן אוטומטי. ניתן להוציא דוחות שוטפים, וכמובן – גם לבחון את השטח הפנוי שנותר. כך אפשר לבדוק בכל רגע נתון את הגיבוי שבוצע ולוודא שאכן נעשה בצורה הטובה והמתאימה ביותר לעסק.

כדאי לדעת

כשהמבחר הוא רחב, הבחירה אינה פשוטה. מי שמתלבט באיזה פתרון גיבוי לבחור, סקר שוק הוא הדרך הנכונה לאתר את הפתרון המתאים לו. במסגרתו אפשר לבחון פרמטרים שונים הקשורים אל הפתרון, כמו עלותו, נפח האחסון המוצע, השירות הנלווה וגם ניסיונה של החברה המציעה אותו.

אולי יעניין אתכם גם..