פתרון גיבוי בענן לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פתרון גיבוי בענן לעסקים

פתרון גיבוי בענן לעסקים מספק שירותי מחשוב בענן הכוללים יצירת גיבויים על גבי שרתי אחסון ב-2 חוות שרתים מאובטחות על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. כמו כן, חשוב לשמור את המידע העסקי על גבי השרתים על מנת שבמידת הצורך יהיה ניתן לבצע שחזור עבור קבצים ותיקיות שנמחקו או נפגמו.
כך למעשה, כאשר מדובר בקובץ משותף עם עובדים נוספים בעסק, במידה והגרסה האחרונה שנערכה אינה עולה בקנה מידה אחיד עם צוות הניהול,
יהיה ניתן לחזור לגרסאות קודמות של הקובץ על ידי שחזור הקובץ באחת מנקודות הזמן שבוצע הגיבוי ובהתאם לבחירתכם.

 

פתרון גיבוי בענן לעסקים
פתרון גיבוי בענן לעסקים

 

גיבוי בענן גם לעסקים קטנים

שירותי גיבוי בענן לעסקים מותאמים לחברות וארגונים וגם לבעלי עסקים קטנים. כך שגם אם מדובר בעסק עם מספר עובדים בלבד, עדיין חשוב להקפיד לבצע גיבוי מלא של הקבצים והמידע העסקי בענן וזאת על מנת להבטיח את המשך תפעול העסק באופן בטיחותי הן לטווח הקצר והן לארוך.
התוכנה לגיבוי בענן של חברת iBackup מבצעת את תהליך הגיבוי באופן אוטומטי לחלוטין וזאת לאחר הגדרת העדפות הגיבוי כגון ימים ושעות לביצוע הגיבויים, תיקיות וקבצים שסומנו לגיבוי קבוע ועוד. לאחר סיום הגדרות התוכנה, ניתן לחזור לשגרה ולתת לתוכנה לבצע את העבודה ללא התעסקות ובזבוז זמן עבודה יקר.

תוכנת הגיבוי למחשב משמשת חברות וארגונים רבים לצורך הגנה ושמירה על המידע בענן במספר גיבויים וגרסאות המאפשרים לחזור אחורה בזמן לנקודת השחזור הרלוונטית ביותר עבור כל קובץ באופן פרטני אותו נרצה לשחזר ובכך למעשה מאפשרת שליטה טובה יותר במידע הארגוני.
גיבוי בענן לעסקים מתבצע בקלות ובמהירות דרך מחשבי הארגון באופן אוטומטי לחלוטין בעוד שהמידע נשמר בענן באופן מאובטח ומאפשרת לעסק להמשיך ולעבוד על פרויקטים חשובים ומשימות המתבצעות במהלך יום העבודה ללא עיכובים מיותרים מצד תוכנת הגיבוי.

הענן שלנו מאובטח יותר

כאשר מדובר בגיבוי בענן יש להדגיש את רמת האבטחה של המידע המאוחסן על גבי חוות השרתים בענן ולוודא שהוא אכן מוגן ושמור מפני צד שלישי שאינו מורשה לגשת אליו. הענן שלנו מאובטח בתנאים המחמירים ביותר על פי תו תקן בינלאומי.

באם מכל סיבה שהיא עליכם להבין כיצד להגדיר את התוכנה בהפעלתה הראשונית כמו גם לשחזר קבצים או תיקיות עבור כל נקודת זמן שהיא ובהתאם למספר הגיבויים שבוצעו, אתם מוזמנים לפנות אל חברת iBackup דרך האתר או להתקשר אלינו ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפתרון הבעיה.

התקשרו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..