מה זה גיבוי בענן ואיך הוא מסייע לבעלי עסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מה זה גיבוי בענן ואיך הוא מסייע לבעלי עסקים

בעלי עסקים רבים תוהים מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על המידע ואיך ניתן לוודא כי הנתונים השמורים במחשבי החברה או הארגון, אכן ישמרו על הדיסק החיצוני לאורך זמן? אז מה זה גיבוי בענן ואיך הוא יכול לסייע לביטחון המידע העסקי שלכם בחברה? המשיכו לקרוא.

מה זה גיבוי בענן ואיך הוא הגיע אלינו?

מחשוב הענן הגיע אלינו בשנים האחרונות לישראל לאחר שכבר הוכיח את היעילות והתפוקה כבר בארצות הברית ובאירופה. טכנולוגיית הענן מאפשרת לנו לגשת אל הקבצים באופן מידי ולבצע פעולות גיבוי, שחזור ואף צפייה באופן מקוון בסרטונים ומצגות המאוחסנים על גבי הענן ובאופן מאובטח.

מחשוב הענן שונה במהותו משרתי האחסון בהם התרגלנו לאחסן את הקבצים והתיקיות בכדי לשמור על המידע במקור אחסון נוסף. כך למשל, שרתי אחסון היו קמים ונופלים ואף קורסים שוב ושוב, דבר אשר היה משפיע על אמינות שרתי האחסון ועשוי אף לגרום לנזק לטווח הקצר והארוך במוניטין של בעלי עסקים, חברות וארגונים אשר היו מבצעים גיבויים לכל הקבצים והמידע במחשבי הארגון.

כאמור, היה נהוג להשתמש בשרתי אחסון ואף בשירותי גיבוי מתקדמים יחסית לאותה התקופה כגון גיבוי באמצעות קלטות גיבוי ובמדיה קשוחה. שיטות אלו כבר אינן מקובלות היום ואף עשויות לסכן את המידע העסקי המצוי במחשבי החברה.

 

מה זה גיבוי בענן
מה זה גיבוי בענן

 

שירותים ייעודים לגיבוי בענן לעסקים

שירותי הענן מאפשרים לבעלי עסקים לבצע גיבוי אוטומטי בהתאמה אישית לכל הקבצים והתיקיות ללא התעסקות מיותרת על בסיס יום יומי. תוכנת הגיבוי של חברת iBackup נועדה לסייע לבעלי עסקים לשמור גיבויים על גבי הענן הדיגיטלי וכל זאת ללא הצורך בידע טכנולוגי וטכני בתחזוקה השוטפת של תוכנת הגיבוי.

כך למשל, כאשר כל העובדים בארגון או בעסק מבצעים עבודה על גבי קבצים חשובים לעסק, ניתן לשמור גיבויים באופן מאובטח על שרתי הענן דרך תוכנת הגיבוי של iBackup המאפשרת לכם להמשיך ולבצע את השגרה היומיומית בעבודה בזמן שתוכנת הגיבוי תרוץ ברקע ותבצע את פעולות הגיבוי והסנכרון מול הענן באופן אוטומטי.

שירותי הענן של חברת iBackup מאובטחים ועומדים בתקן המחמיר ביותר בכל הנוגע לאבטחת המידע בענן ומניעת כניסתם של גורמים זרים אל המידע והנתונים השמורים רק לעיניכם בלבד. לאחר שתבצעו את ההגדרה הראשונית של תוכנת הגיבוי, כל שיישאר לכם לעשות הוא לתת לתוכנה לעשות את שלה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? התקשרו אלינו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..