למה חשוב לעשות גיבוי בענן?

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

למה חשוב לעשות גיבוי בענן?

מסמכים חשובים, תמונות בעלות ערך, קבצים הקשורים לענייני עבודה – את כל אלה חשוב לגבות באופן תדיר, ומוטב לעשות זאת באמצעות ענן.
גיבוי בענן הוא פתרון יעיל, המתאים הן לעסקים בכל תחום שהוא והן לאנשים פרטיים. אפשר לגבות כל מסמך, קובץ או מידע שהוא וכך לשמור עליו לאורך שנים. הגיבוי בענן מציע יתרונות רבים, שהופכים אותו לאחת משיטות הגיבוי הפופולאריות ביותר כיום ואולי גם למובילה מכולן.
למה חשוב לעשות גיבוי בענן? הנה כל הסיבות:

בטחון מלא – גיבוי בענן הוא גיבוי מוצפן ומאובטח. עסקים רבים, חברות שונות וגם אנשים פרטיים מחפשים דרכים לגבות מסמכים אישיים או מסמכים בעלי חשיבות רבה מאד. הגיבוי בענן מתבסס על טכנולוגית הצפנה ברמה גבוהה מאד וברמת אבטחה גבוהה גם כן. כמובן, כל זאת בתנאי שהוא מוצע על ידי חברות המתמחות בתחום הגיבוי, חברות ששמות דגש רב מאד על רמת האבטחה ועל ההצפנה המוצעת.

כל סוג וכל כמות – ניתן לגבות בענן כל מה שרוצים ובכמות גדולה לרוב: מסמכים, תמונות, קבצים בפורמטים שונים ועוד. מסיבה זו הוא יכול להתאים הן לאנשים פרטיים והן לעסקים ולחברות, המעוניינים במענה בטוח ומתקדם. גם הכמות שאותה מעוניינים לגבות היא רבה מאד, מה שמתאים בעיקר לחברות המעוניינות לגבות מידע עסקי רב, המהווה נכס חשוב עבורן – נכס בעל ערך כספי גבוה מאד.

מעקב שוטף – אחד היתרונות הבולטים בגיבוי בענן הוא העובדה שניתן לעקוב באופן תדיר אחר שטח האחסון הפנוי וגם אחר איכות הגיבוי. מי שמשתמש בגיבוי מסוג זה רצוי שיבדוק אחת לכמה שבועות או חודשים כמה שטח פנוי נותר וכיצד הוא מנוצל. כך יידע כיצד להמשיך ולנצל נכון את הגיבוי והאם יש צורך למחוק קבצים או להגדיל אולי את נפח האחסון.

עלות נמוכה – גיבוי בענן הוא פתרון מצוין למי שהתקציב שלו איננו גבוה. מדובר בשירות שעלותו החודשית נמוכה יחסית, במיוחד בהשוואה לפתרונות אחרים. אין צורך בציוד מיוחד ויקר ערך לשם כך, אין צורך בידע מקצועי כלשהו וגם לא בתחזוקה מיוחדת.

שירות ברמה גבוהה – את שירות הגיבוי הזה מציעות כיום חברות המתמחות בכך. חברות המובילות בתחומן ומכירות היטב את צרכי השוק. חברות אלו מבססות את השירות על טכנולוגיות מתקדמות במיוחד כדי להציע ללקוחותיהן את הטוב ביותר. בכל מקרה של תקלה או של בעיה כלשהי, ישנה כתובת שניתן לפנות אליה המסייעת בפתרון הבעיה ומציעה מענה חלופי, במידת הצורך.

אולי יעניין אתכם גם..