גיבוי קבצים בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי קבצים בענן

מה זה אומר גיבוי קבצים בענן?

ברמת ההגדרה, גיבוי קבצים בענן מבוסס על ההשמה שלהם על גבי שרתים חיצוניים, ללא התקנים פיזיים כלל וכלל. הגישה לאותם שרתים, כמובן, היא באמצעות רשתות תקשורת, ונעשית בקלות ובפשטות דרך חיבור לרשת האינטרנט.

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט אפשרויות המספקות גיבוי קבצים בענן, המוצעות על ידי חברות שונות, ובכלל זה ה-Google Drive של Google, ה-SkyDrive של מייקרוסופט או התוכנה הייעודית Dropbox. עם זאת, תוכנות אלו מספקות פתרון חלקי בלבד עבור בעל העסק, בין היתר מכיוון שהוא נאלץ לאחסן את הקבצים באופן ידני.

גיבוי קבצים בענן - כך מגבים היום

גיבוי קבצים אוטומטי בענן – הפתרון הבטוח והנוח ביותר

על מנת לקבל פתרון גיבוי קבצים מלא יותר, מומלץ להתבסס על חברות המציעות גיבוי יומי אוטומטי, באמצעות תוכנות ייעודיות המאפשרות התאמה אישית ללקוח ושירותי תמיכה 24/7 במקרה ו… החברות המובילות תצענה גיבוי כפול (על שני שרתים), הצפנה בתקנים מחמירים, שירות התראות במייל ועוד.

גיבוי בענן כולל בתוכו מספר לא מבוטל של יתרונות, בייחוד אם מעמידים מנגד את אמצעי הגיבוי הפיזיים והמסורתיים. אלה, כידוע, בעלי חיי מדף קצרים במיוחד, רגישים למפגעים או לנזקים פיזיים ועלולים להתבלות במהרה. גיבוי קבצים בענן, מנגד, לא מצריך יותר מאשר גישה לאינטרנט ותוכנה חיצונית המותקנת על גבי המחשב. הצפנת המידע מביאה לכך שמזמין השירות, והוא בלבד, יוכל לקבל את הקוד שהופך את המידע לשימושי.

אולי יעניין אתכם גם..