גיבוי ענן לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי ענן לעסקים

עסקים רבים עוברים לשירות גיבוי ענן שמשדרג עבורם את ניהול המידע הדיגיטלי של העסק.
העולם הופך לדיגיטלי וכיום כמעט כל מידע ארגוני, פיננסי ושיווקי נשמר במחשבים של העסק או של החברה. אך עם הקדמה הדיגיטלית, עדיין מערכות ממוחשבות מועדות לפגיעות. חברה שמתעלמת מהצורך בגיבוי דיגיטלי או שמנהלת גיבוי חלקי של מידע העסק, מעמידה את עצמה במצב שבו, במקרה של פגיעה במחשבי החברה, מידע חשוב ירד לטמיון – ללא יכולת שחזור.

 

גיבוי ענן לעסקים – בכל סדר גודל

גיבוי ענן לעסקים הוא שירות שמספק פתרונות גיבוי מרחוק לעסקים בכל סדרי הגודל: אם לעסק בינוני שנהג לגבות את המידע באמצעות אחסון פיזי כגון דיסקים, או לחברה גדולה שעליה לגבות את המידע הרב שנאגר ברשת המחשבים הפנימית.

תקלות במחשבים נגרמות תדיר: מחשב שנפגע פיזית מגורם חיצוני, פגיעה בתוכנה או אפילו עובד שפשוט לחץ בטעות על כפתור. כאשר מידע אינו מגובה אוטומטית, נתונים חשובים שנאגרו במחשב עלולים לרדת לטמיון. איבוד המידע הדיגיטלי עלול לגרום לפגיעה בתפוקת העסק. שירות הענן שלנו כולל גיבוי יומי ומאובטח של מידע ואפשרות שחזור שלו. המידע שמגובה בשרתי גיבוי הענן משוחזר למחשבי העסק תוך מזעור נזקים בשל הפגיעה במערכת המחשוב.

פתרון גיבוי בענן לעסקים


לעסק שלכם דרושה תשתית מתקדמת

כיום, ניהול פעילויות עסקים תלוי ביכולת העסק לנהל את המידע הדיגיטלי שלו באופן שוטף ובטוח. גיבוי הענן מספק לעסק שלכם תשתית מתקדמת לשמירת המידע הדיגיטלי באופן אוטומטי, קבוע ומאובטח. המידע נשמר באמצעות פרוטוקול הצפנה בשרתים מאובטחים חיצוניים, המחוברים למחשבי העסק דרך רשת: אין צורך בחומרה נוספת או בזמן עבודה נוסף. הכניסה למערכת היא באמצעות קוד. הממשק הידידותי של מערכת הניהול מאפשר לך, כבעל עסק או כמשתמש מורשה, לנהל את ההגדרות על פי צרכי העסק.


מה מספק גיבוי בענן?

גיבוי הענן מאפשר לעסקים לגבות את המידע הדיגיטלי, כולל נתוני ניהול, פיננסים, שיווק, מלאי וספקים, כמו גם גיבוי של תוכנות ושל מסדי נתונים החשובים לפעילות השוטפת של הנהלת העסק ושל העובדים. הגיבוי מבוצע באופן אוטומטי ויומיומי, עם גמישות בהתאמת המערכת לצרכי העסק, אפשרות לבחירת נפח הנתונים ולשינויו, אפשרות לבחירת סוגי המידע לגיבוי וזמני גיבוי. לגיבוי בענן מערכת תמיכה המספקת שירות ועזרה במקרי חירום.


גיבוי ענן שמייעל את העסק שלכם

  • ניהול מסודר של העסק באמצעות גיבוי מידע קבוע.
  • עיבוד המידע על ידי העובדים הופך לקל ולנוח, בידיעתם שהחומר החשוב נשמר בענן.
  • גיבוי בענן חוסך בעלויות ומונע את הצורך באחזקת מערכות חומרה, תוכנה ותחזוקה.
  • המידע מגובה באופן קבוע ויומי, כך שאפשר לשחזרו תוך פגיעה מינימלית בהיקף המידע שנשמר.
  • היקף הגיבוי ונפח האחסון הם בהתאם לבחירה שלכם – אתם יכולים לבחור לגבות את כל המידע הדיגיטלי או את חלקו.
  • ביכולתכם לגבות שרתים, מחשבים, מסדי נתונים וקבצים.
  • יש בידכם אפשרות להשבת העסק לפעילות במהירות וביעילות לאחר פגיעה במידע, שללא גיבוי הייתה יכולה לשתק את פעילות העסק.
  • אתם נהנים מממשק ידידותי שמאפשר לכם שימוש גמיש במערכת ושינוי הגדרות, ללא תלות במחשב קצה.

 

הדרך שלכם לגבות מידע

גיבוי ענן הוא שירות חיוני לעסקים, שדרושה להם פלטפורמה לשמירה ולשחזור המידע הדיגיטלי. כיום כמעט אין אפשרות לנהל עסק או חברה ללא גיבוי דיגיטלי. ככל שהעסק מתפתח, גדל הצורך בשימוש במערכות הממוחשבות ובגיבוי הנתונים שלהן.

לחברות גדולות מספק גיבוי הענן את מכלול השירותים הדרושים לאצירת המידע ולשחזורו, ללא צורך בהוספת מחלקות או עובדים בתוך העסק. לעסקים קטנים ובינוניים, גיבוי ענן משמש כשירות חיצוני לעסק, מאפשר לגבות מידע וחוסך את הצורך בשכירת שירותים זמניים.

אולי יעניין אתכם גם..