גיבוי ענן למחשבים בעסק

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי ענן למחשבים בעסק

כשמדובר בעסק, חשוב לדאוג לגיבוי נכון ואיכותי של מסמכים ושל קבצים שונים. לא משנה באיזה עסק מדובר,
כל עסק נוטה לשמור על גבי מחשבי העסק כמות רבה מאד של מידע. אלה יכולים להיות קבצים בפורמטים שונים,
סריקות של מסמכים חשובים וכיוצא באלה. במקום לשמור אותם אך ורק על גבי המחשב,
מוצעים כיום פתרונות גיבוי חדשניים ואיכותיים, המספקים מענה מושלם לכל עסק ובכל סדר גודל.
שירותי גיבוי ענן למחשבים בעסק הם דרך מצוינת לשמור על כל הקבצים הקיימים וגם את אלה שעורכים עליהם תיקונים או שינויים כלשהם.

איך זה עובד

שירותי גיבוי ענן למחשבים בעסק הם פתרון מושלם לכל עסק בארץ וגם בעולם. מרבית העבודה שלנו נעשית כיום מול המחשב.
בין אם מדובר בעסק בתחום הכספים, בתחום המשפטים, בתחום הביגוד, הרפואה או בכל תחום אחר, סביר שעובדיו שומרים על גבי מחשביו השונים של העסק קבצים הכוללים מידע חשוב ורלוונטי לעסק וגם ללקוחותיו. חלק מהם ודאי גם סודיים מאד, כאלה שאסור שיחשפו לאחרים. לצערנו ישנם לא מעט מקרים בהם המידע החשוב הזה ניזוק. הדבר קורה במקרים מסוימים בעקבות תקלות במערכת מחשוב העסק,
בעקבות תאונות שונות או אירועים קשים, כמו שריפה בעסק, למשל. במקרים כאלה, כל המידע שנשמר על גבי מחשבי העסק אובד ומכיוון שלא גובה – לא ניתן לשחזרו.

אחסון בענן לעסקים

כדי למנוע מצבים כאלה, כדי למנוע אובדן של מידע חשוב, של קבצים המשרתים לא מעט את בית העסק, מוצע כיום שירות ייחודי של גיבוי ענן למחשבים בעסק. כדי ליהנות ממנו, כל מה שצריך לעשות הוא להתקין את תוכנת הגיבוי על כל אחד ממחשבי העסק ולגבות את המידע הקיים באופן תדיר. אחד היתרונות הבולטים של שיטת גיבוי זו הוא האפשרות להגדיר את הזמנים שבהם מעוניינים שיתבצע הגיבוי. הגיבוי באופן זה נעשה אוטומטית, בהתאם להנחיות שהוגדרו ואין צורך לבצע אותו באופן ידני. יתרון נוסף הוא היכולת לעקוב אחר כל המידע שנשמר על גבי הענן וגם לשתף אותו עם אחרים, אם רוצים.

מי מציע את השירות

את שירותי הגיבוי המיועדים לעסקים שונים מציעות כיום חברות המתמחות בכך. חברות אלו מציעות תוכנות גיבוי, המתאימות הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. תוכנות הגיבוי מעמידות לרשות המשתמשים בהן כלים רבים והן קלות ופשוטות מאד לתפעול. הן עוזרות לשמור על קבצים שחשובים מאד לעסק ומבטיחות רמת בטיחות גבוהה במיוחד. בכל רגע שרוצים ניתן לשנות את הגדרות תוכנת הגיבוי בהתאם לצרכים החדשים ולהתאים אותם למצבים הקיימים. אפשר, כאמור, להתקין את תוכנת הגיבוי על מספר מחשבים שונים גם כשמדובר בכמות גדולה מאד של מחשבים, כפי שקורה לא אחת בבתי עסק המעסיקים עובדים רבים.

לפני שמשתמשים בתוכנה, מומלץ ללמוד על הכלים השונים שהיא מציעה ועל כל ההגדרות שהיא מאפשרת. כך ניתן יהיה לנצל את יתרונותיה וליהנות מפתרון גיבוי ברמה גבוהה.

אולי יעניין אתכם גם..