גיבוי ענן בשרתים מאובטחים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי ענן בשרתים מאובטחים

גיבוי ענן מתבצע באמצעות שרתים מאובטחים אשר פועלים בהצפנה גבוהה במיוחד. שמירת הקבצים בענן הדיגיטלי מאפשרים לכם להיות רגועים מכך שהודות לטכנולוגיה המתקדמת, הקבצים בענן אינם מצויים בסכנה או לנזק שעשוי להיגרם מצד שלישי בהשוואה לטכנולוגיות הישנות של גיבוי ואחסון קבצים בשרתי אחסון פורמליים. שרתי אחסון קבצים חשופים למידה גבוהה יותר של סכנות כגון: שריפת החומרה כתוצאה מדליקה בבית העסק, תקלה טכנית שנגרמה לאחד ממחשבי החברה או אף אובדן מידע ישירות מהכונן הקשיח כתוצאה מכשל מערכתי.

רמת האבטחה בשירותי הענן נעשית על ידי הצפנת נתונים בשיטה ייחודית וזאת על פי התקנים המחירים ביותר בתחום אבטחת המידע בארץ ובעולם. הגיבוי מתבצע באופן אוטומטי במחשב העסקי עבור כל הקבצים שסימנתם ובהתאם למספר הגיבויים שברצונכם לשמור בענן.

תוכנת גיבוי ענן ברמת אבטחה גבוהה

חברת iBackup פיתחה תוכנת גיבוי ענן מאובטחת, פשוטה וקלה לתפעול, כך שאינכם נדרשים להבין או להתמצות בתחום מחשוב הענן וטכנולוגיה מתקדמת. פעולות פשוטות של מספר לחיצות כפתור הן כל מה שנדרש מכם לבצע על מנת שהתוכנה לגיבוי ענן תתחיל לפעול ולשמור על מערכות המחשוב שלכם מגובות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

גיבוי ענן בשרת מאובטחים
גיבוי ענן בשרת מאובטחים


גיבוי והצפנת נתונים בענן – למי זה מתאים?

גיבוי ענן נועד לספק מענה מלא לכל בית עסק, ארגון או חברה אשר מעוניינים לשמור על המידע שלהם במקום שמור כך שלא יהיה נגיש לאף גורם זר מלבדם. כמו כן, חשוב שבכל זמן נתון תקבלו שליטה בפעולות הגיבוי והשחזור של הנתונים בענן. כך לדוגמא, אם מכל סיבה שהיא אינכם מצליחים לגשת לקבצים נבחרים בזמן העבודה, תוכלו לבצע את פעולת השחזור היישר מהענן ולהורידם למחשב בקלות, במהירות ובאופן מאובטח היישר למחשב המקומי שלכם.

בין אם מדובר באחסון קבצים כגון סרטונים ומצגות או אפילו תמונות ומסמכים, ענן הגיבוי הדיגיטלי יבצע עבורכם סריקה מלאה של כל הקבצים והתיקיות שסימנתם וישמור אותם בענן המרוחק על גבי שרתי האחסון המוצפנים מטעם חברת iBackup. אם עדיין אין ברשותכם שירותי גיבוי בענן הדיגיטלי, כדאי מאוד להתחיל ולבצע גיבויים ולהיערך לכל מקרה אשר חלילה עלול להגיע ולפגוע במערכות ולגרום לנזק חמור ואובדן המידע מהמחשבים בעסק.

התחילו לגבות היום באופן מאובטח באמצעות תוכנה לגיבוי ענן מתקדמת מבית iBackup.
לעוד מידע על ענן גיבוי מאובטח השאירו פרטים בטופס צור קשר או התקשרו אלינו:
טלפון ליצירת קשר: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..