גיבוי ענן במיוחד לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי ענן במיוחד לעסקים

בתור בעל עסק וודאי חשוב לך לשמור על כל המידע הפנימי של העסק שלך בצורה הטובה ביותר.
כיום ישנן מספר פלטפורמות אשר עוזרות לך לעשות את זה. חלקן מיושנות יותר כמו למשל דיסק און קי או הארד דיסק חיצוני וחלקן עדכניות יותר כמו שרתים גדולים שיושבים בחברה או שרתים חיצוניים.
אבל האם שמעתם על האפשרות של גיבוי בענן ? על זה נדבר בכתבה הבאה.

גיבוי בענן כבר מזמן הפך להיות האפשרות האולטימטיבית בכל הנוגע לגיבוי של מסמכים ותוכן של חברות גדולות ואפילו בעלי עסקים קטנים כבר התחילו להשתמש באפשרות הזו. אחד היתרונות הגדולים ביותר שיש לגיבוי בענן הוא העובדה שאין כאן תלות בשרתים חיצוניים וכל המידע נגיש לכם בלחיצת כפתור אחת. כל שינוי נשמר לכם באופן אוטומטי ואין צורך לגבות בכל פעם שמבצעים את השינוי הכי קטן. עוד יתרון הוא שניתן לגשת לשינויים האחרונים שבוצעו באותו מסמך ולשחזר לגרסאות קודמות. לצד כל היתרונות האלו קיים היתרון הכי משמעותי והוא שכל אחד יכול להשתמש בגיבוי בענן ללא צורך בידע טכנולוגי מקדים. הרבה פעמים באותה החברה נמצאים אנשים ברמות שונות של יכולות טכנולוגיות ומערכות משוכללות ומסובכות יכולות הרבה פעמים להקשות, אבל לא אצלנו. במערכת שלנו כל אחד יכול להשתמש וליהנות מהיתרונות הרבים שלה.

גיבוי ענן במיוחד לעסקים
גיבוי ענן במיוחד לעסקים

מה מיוחד בגיבוי בענן לעסקים?

שירותי גיבוי בענן מותאמים במיוחד לצרכים של בעלי עסקים שכן ניתן לגבות את הנתונים בכל זמן נתון ואפילו להגדיר זמנים ספציפיים בהם אתם מעוניינים שהמערכת תבצע סנכרון של הקבצים (בסוף כל יום עבודה למשל). היא מאפשרת צפייה בקבצים ובסרטונים באופן לא מקוון ומכל מקום, והכי חשוב זה שמספר רב של אנשים יכולים לצפות בקבצים בכל זמן נתון ולבצע שינויים ועדכונים חדשים. בעזרת תוכנת הגיבוי של iBackup  תוכלו להמשיך ולבצע את שגרת העבודה היומיומית שלכם ולתת לתוכנה לבצע עבורכם את הגיבוי ללא הפרעות ובצורה יעילה ובטוחה.

לצד כל אלו ישנו מערך שלם של שירות לקוחות הזמין במיוחד בשבילכם, ואפילו בצ'אט אונליין באתר שלנו. אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו וכבר עכשיו תוכלו ליהנות מתנאים טובים ומשירות ללא תחרות. צלצלו אלינו עכשיו ל- 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..