גיבוי מרחוק: יתרונות הענן לשירותכם!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי מרחוק: יתרונות הענן לשירותכם!

גיבוי מרחוק – הענן שעובד בשבילכם

כאשר מדברים על גיבוי מידע באופן מקצועי, יש להבין כי הקבצים אשר סומנו על ידי המשתמש צריכים לעבור גיבוי באופן יום יומי, ולא רק כאשר המשתמש מחליט לסנכרן אותם עם התיקייה הרלוונטית במחשב.

יתרה מכך, שירותי גיבוי מרחוק מגנים על המשתמש גם במקרה בו אחד הקבצים "נדרס" על ידי קובץ אחר או נמחק. זאת, כיוון שהעותק השמור בשרת הגיבוי המרוחק אינו מושפע משינויים בקובץ המקומי, אלא בזמן הגיבוי בלבד. ניתן גם לשמור מספר גיבויים אחורנית וכך לחזור לגרסאות קודמות של הקובץ גם זמן רב אחרי מועד השינוי.

יתרונות גיבוי מרחוק בענן

גיבוי מרחוק – אבטחה ברמה גבוהה

החברה לגיבוי בישראל עושה שימוש בתקן AES המצפין את הקבצים עצמם במפתח הצפנה של 256 סיביות. מדובר בתקן המחמיר ביותר, וברמת אבטחה אשר משמשת גם את השירותים החשאיים של ממשלת ארה"ב.

מרבית האנשים שעבדו עם תוכנות גיבוי, בוודאי זוכרים כי רבות מן התוכנות הללו היו מסורבלות, בעלות מסכים על גבי מסכים, כפתורים מרובים וממשק לא ידידותי. לעומת זאת, התוכנה הייחודית של החברה לגיבוי בישראל כוללת אך ורק את הפונקציות שחשובות ל-99% מן המשתמשים, ולכן מאפשרת להגדיר את תהליך הגיבוי עצמו באופן אישי ומותאם משתמש.

התהליך מתבצע אוטומטית מדי יום ביומו, וסטאטוס אישור נשלח למשתמש במייל לאחר שהגיבוי מסתיים. במידה וחלה תקלה חוזרת במהלך הגיבוי עצמו, נשלחת הודעה אוטומטית לצוות התמיכה המקצועי אשר דואג לעדכן את המשתמש. גיבוי מרחוק אינו דורש שום ציוד קצה מיוחד, מלבד חיבור לאינטרנט והורדת תוכנה שגודלה פחות מ- 15 מגה אל המחשבים המיועדים לגיבוי. מדובר בפתרון נוח, אלגנטי, לא מסורבל, ידידותי לסביבה וברוב המקרים גם זול יותר בצורה משמעותית.

אולי יעניין אתכם גם..