גיבוי מידע – הטכנולוגיה של הדור החדש

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי מידע – הטכנולוגיה של הדור החדש

גיבוי מידע מקצועי

בשנים האחרונות, נוצר הצורך למצוא פתרון גיבוי נוסף בדמות גיבוי מידע מרוחק (און ליין). בניגוד לכל הפתרונות אשר הוצגו קודם לכן, גיבוי און ליין מתבסס על שליחת הקבצים או המידע המגובה בצורה מוצפנת ומאובטחת אל שרת או אל מספר שרתים מרוחקים. שרתים אלו מפוקחים ומנוטרים 24 שעות ביממה וכוללים גם מערכת גיבוי פנימית, כך שהסיכוי שהמידע המגובה ילך לאיבוד הוא אפסי עד בלתי קיים.

גיבוי מידע – בטיחות במקום הראשון

החברה לגיבוי בישראל מעניקה שירותי הצפנת קבצים בדרך מן השרת ובחזרה, כאשר רק למחשב השולח ולמחשב המקבל יש את המפתח באמצעותו ניתן לפענח את ההצפנה. בדרך זו, כל גורם עוין שינסה לגשת אל המידע באמצע הדרך, ייתקל בקובץ מקודד.

תוכנת ibackup

גיבוי המידע באמצעות תוכנת ibackup, מבית החברה לגיבוי בישראל, מתבצע בצורה נוחה ופשוטה. כל מה שצריך זה להוריד את התוכנה ששוקלת פחות מ- 20 מגה בייטים (דרך אתר הבית או בעזרת נציג תמיכה טכנית), להתקין אותה על המחשב המקומי ולבחור אילו קבצים או תיקיות תרצו לגבות על בסיס קבוע. לאחר מכן, התוכנה תתחיל לפעול באופן אוטומטי לפי השעה הקבועה שהוגדרה לה.

במידה וישנה תקלה מסוימת בשליחת הקבצים לשרת, המשתמש מקבל התראה לדואר האלקטרוני שלו, ואם התקלה נמשכת, צוות החברה רואה זאת בזמן אמת ויכול לבדוק את מקור התקלה, גם אם המשתמש עצמו אינו מודע לה. תוכלו להוריד ולהתנסות בתוכנה ללא תשלום נוסף וללא התחייבות למשך 30 יום, על מנת להתרשם מאופן פעולתה

אולי יעניין אתכם גם..