גיבוי לעסקים קטנים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי לעסקים קטנים

בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם זהו עסק גדול מאד, גיבוי המידע של כל עסק הינו בגדר חובה. בעוד שבעבר הסתפקו עסקים קטנים בגיבוי המידע על גבי כונן חיצוני או אפילו על גבי דיסקים או בדיסק און קי, הרי שכיום, בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים, מוצע שירות ייחודי של גיבוי לעסקים קטנים. שירות זה הינו שירות גיבוי מרחוק, המתאים לכל סוגי הקבצים. אלו יכולות להיות תמונות, אלה יכולים להיות קובצי Word, PDF או כל קובץ אחר. כל אחד מהם נשמר על הענן וניתן לשחזר אותו בכל רגע שרוצים.

מה כולל השירות?

שירותי גיבוי לעסקים קטנים מספקים מענה מושלם לכל עסק שחשוב לו שהמידע שברשותו, שנמצא לרוב אך ורק על מחשבי העסק, ישמר במקום נוסף. הגיבוי מרחוק הוא גיבוי מוצפן. הוא מבוצע באופן יומיומי בהתאם לזמנים שנקבעו מראש. העובדים בעסק אינם צריכים לבצע את הגיבוי בעצמם, שכן הוא מתבצע באופן אוטומטי. ניתן להוציא בכל רגע נתון דוחות המסכמים את פעולות הגיבוי השונות שבוצעו בפרקי זמן מסוימים ובכך לנהל מעקב שוטף על אופן התנהלות הגיבוי ועל מידת השימוש בו. שירותי גיבוי לעסקים קטנים מאפשרים למשתמשים בהם ליהנות ממשק ידידותי, פשוט וקל. יש להתקין את תוכנת הגיבוי על מחשבי העסק, להגדיר את זמני הגיבוי ואת תוכן הגיבוי ולאפשר לתוכנה לעשות את העבודה בעצמה.

יתרונות הגיבוי בענן

לא בכדי בוחרים בשיטת גיבוי זו עסקים רבים, לרבות עסקים קטנים. גיבוי כזה מציע יתרונות רבים והינו שירות ייחודי אותו מספקות חברות המתמחות במתן פתרונות גיבוי בענן לעסקים וגם לאנשים פרטיים. אחד היתרונות הבולטים של גיבוי לעסקים קטנים הוא החיסכון בציוד ובתחזוקה. אין צורך להתקין שרתים או לתחזק אותם. הדבר נעשה על גבי שרתים חיצוניים שכלל אינם קשורים לעסק עצמו. בנוסף, מידת השרידות של המידע שנשמר היא גבוהה מאד. זאת, בעוד שמידע שנשמר על גבי מחשבי העסק נתון לסכנות רבות. במקרה של שריפה, למשל, יינזקו מחשבי העסק וכך גם המידע ששמור עליו. כשהוא מגובה על ענן, ניתן לשחזר אותו ללא כל בעיה ולא לדאוג לתקלות שונות, שבסופו של דבר עשויות לעלות לא מעט כסף לעסק.

יתרון נוסף ומשמעותי בשיטת גיבוי זו, הוא היכולת להתאים אותו לכל עסק ובכל סדר גודל. לעסקים קטנים, למשל, אין כמות גדולה מאד של נתונים שצריך לגבות. במקרה כזה, גם אין צורך בפתרון גיבוי המיועד לארגונים גדולים עם כמות רבה מאד של מידע שצריך לגבות. ולכן, לכל עסק מותאם שירות הגיבוי הנכון עבורו, תוך התייחסות לצרכיו וגם לכמות הנתונים שאותם יש לגבות. המחיר של השירות נקבע בהתאם לאופיו, כך שעסקים קטנים שאינם צריכים לגבות כמות רבה של נתונים משלמים פחות מעסקים גדולים, הנוהגים לגבות כמויות עצומות של קבצים.

 

גיבוי בענן לעסקים קטנים

אולי יעניין אתכם גם..