גיבוי הקבצים של העסק בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי הקבצים של העסק בענן

גיבוי הקבצים של העסק בענן

בתי עסק רבים בוחרים לגבות את הקבצים שלהם בענן. גיבוי הקבצים באופן זה הוא פתרון שהפך לפופולארי בשנים האחרונות, ולא בכדי. הוא מציע יתרונות רבים ובעיקר רמת אבטחה גבוהה. למה כדאי לבחור בשירות כזה ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק? הנה התשובה:

מדוע כדאי לגבות קבצים בענן

בתי עסק רבים מחפשים דרכים יעילות ובטוחות לגבות את הקבצים שלהם. ישנם כאלה הבוחרים לגבות את הקבצים במחשב עצמו, בעוד שאחרים מחפשים דרכים מוצלחות יותר. גיבוי בענן הוא פתרון מצוין, שמהווה חלופה מושלמת לכל גיבוי אחר. הוא יכול להיות פתרון לכל עסק – קטן, בינוני או גדול – ולחסוך לא מעט עוגמת נפש. בין אם בשל וירוסים במחשב, טעויות אנוש, תקלות תוכנה או השחתה, גניבה של מחשב או גניבה של שרת ואפילו הצפה או הצתה של המקום: כל אלה יכולים להביא לאובדן קבצים חשובים מאד, קבצים בעלי ערך רב לעסק עצמו. קבצים שמלווים וודאי את העסק לא מעט שנים ולוקחים חלק בלתי נפרד בהתנהלותו. אלה יכולים להיות גם מסמכים עם מידע רגיש מאד או מסמכים סודיים. גיבוי מבעוד מועד, ובאופן תדיר, יכול למנוע אובדן זה ובמקביל גם הפסדים כספיים גבוהים ואפילו ימי עבודה.

איך זה עובד

הגיבוי עצמו מתבצע באמצעות ספק מיוחד (חברה המתמחה בתחום) המציע לעסק את השרת, בו מאוחסנים הקבצים. מדובר בשרת חיצוני, שרת שאיננו נמצא בעסק עצמו, הכולל רמת אבטחה והצפנה גבוהות במיוחד. במקביל מותקנת אצל המשתמש תוכנת גיבוי, בעזרתה ניתן לבצע גיבויים מתוזמנים במועדים שנבחרו מראש וגם לשמור גרסאות קודמות של גיבוי בהתאם לצורך. אפשר להוציא דו"ח יומי על הגיבוי שבוצע וגם על מצב הגיבוי נכון לרגע מסוים. הפעולות הן מהירות ופשוטות מאד ואין צורך בידע מוקדם כדי לבצע אותן. הכלים ידידותיים למשתמש ומאפשרים לכל אחד בעסק לבצע את המעקב ולגבות באופן מתוזמן על פי הצורך.

מדוע חשוב לעשות גיבוי בענן?

למה דווקא בענן

גיבוי הקבצים של העסק בענן מבטיח, כאמור, ראש שקט. גיבוי זה מציע רמת אבטחה והצפנה גבוהה מאד, העוזרת לשמור על הקבצים ללא כל פגיעה. בנוסף, ניתן לגבות בענן סוגים שונים של קבצים. אלה יכולים להיות קובצי וורד, אקסל וגם קובצי תמונות או וידאו בפורמטים שונים. ניתן לעקוב אחר תהליך הגיבוי, אחר גודל שטח האחסנה ואחר ניצולו. אין צורך בתחזוקה כלשהי או בידע מסוים כדי להשתמש בגיבוי כזה, שנעשה

אולי יעניין אתכם גם..