גיבוי בענן: פתרון הגיבוי המושלם

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן: פתרון הגיבוי המושלם

גיבוי בענן – איך זה עובד?

שירותי הגיבוי של החברה לגיבוי בישראל, מתבססים על תוכנת גיבוי בפורמט המוכר מכל אמצעי גיבוי אחר, כאשר המשתמש מוריד את התוכנה שלו פעם אחת למחשב או המחשבים מהם הוא רוצה שיתבצע הגיבוי (הורדת התוכנה הינה היא ללא תשלום). לאחר מכן הוא מגדיר בדיוק אילו קבצים הוא מעוניין לגבות, ומעתה והלאה הקבצים ישלחו אל שתי חוות שרתים שונות למטרת גיבוי בענן בשעה קבועה שהוגדרה מראש.

גיבוי בענן – האם זה בטוח?

כל הקבצים אשר נשלחים אל חוות הגיבוי, מוצפנים לפי תקן AES עם מפתח 256 ביט, אותו התקן אשר בו משתמשת ממשלת ארצות הברית על מנת להצפין קבצים המסווגים בסיווג הביטחוני הגבוה ביותר (Top Secret). הצפנה זו מבטיחה שגם במקרה יוצא דופן ובו גורם עוין יצליח לשים את ידו על אחד הקבצים, לא תהיה לו אפשרות לצפות בתוכנו.

באמצעות הממשק החכם והפשוט של תוכנת הגיבוי, תוכלו גם לגבות מסדי נתונים וקבצי ארכיון של דואר אלקטרוני בצורה בטוחה, ממש באותה קלות בה ניתן לגבות קבצים רגילים. שירותי גיבוי בענן פועלים באמצעות חיבור האינטרנט של המשתמש, ולא דורשים למעשה שום ציוד קצה נוסף. התהליך עצמו הינו אוטומטי לחלוטין, ואם מתעוררת תקלה בתהליך הגיבוי הצוות שלנו רואה זאת בזמן אמת ומדווח למשתמש.

גיבוי מחשב בענן

אולי יעניין אתכם גם..