גיבוי בענן: טווח מחירים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן: טווח מחירים

גיבוי בענן הוא דרך מעולה לקחת את כל הנתונים והמסמכים של העסק, שמתעדכנים כל הזמן, ולאגד אותם במקום אחד בטוח. המקום הזה הוא מקום וירטואלי שזמין לכם ורק לכם. הוא לא זמין לאנשים זרים שיכלו חלילה לעשות בו שימוש לא הולם ולא חוקי, אם רק ידם הייתה משגת. "החברה לגיבוי בישראל" מציעה שירותי גיבוי בענן לעסקים וגיבוי מסמכים בענן לכל מי שמעוניין לשמור על התוכן והמידע שלו זמין אך מוגן ומאובטח עד לרמות הגבוהות ביותר.

מה היה קורה אם?

לעסק שלכם יש מידע רב שנצבר עם הזמן בדבר הוצאות, הכנסות, פרטים על לקוחות, ספקים, דוחות ואינספור נושאים אחרים. כל עסק שמתנהל באופן מקצועי צריך לדאוג שהמידע הזה ישמר מסודר וזמין בעת הצורך. בנוסף, צריך לשמור על המידע הזה מאובטח ורחוק מכל מי שלא רלוונטי אליו. אנחנו כל הזמן שומעים על האקינג, לוחמת סייבר וגורמים שמעוניינים לפרוץ למידע של אנשים אחרים ולעשות בו שימוש שלילי. גיבוי בענן יגן עליכם מפני מצב ביש שכזה.

נסו לחשוב מה היה קורה אם כל המסמכים וכל המידע של העסק שלכם היה נעלם בין רגע. כמה כסף היה אובד, כמה זמן היה מתפוגג וכמה עוגמת נפש הייתם סופגים בעקבות המצב הזה? יש דרך קלה ופשוטה להקדים תרופה למכה, והיא לגבות אותו מראש בצורה מאובטחת. אל תאפשרו לעצמכם להצטער בדיעבד.

גיבוי בענן לחברות ואירגונים

גיבוי בענן מחירים

טווח המחירים של גיבוי בענן משתנה, אך לרוב לא מדובר במחירים גבוהים או בשירות יקר. בעיקר אם יודעים עם מי לעבוד. השירות שלנו מותאם לעסקים קטנים ובינוניים ומחירו הולם ומשתלם ביחס לחשיבותו ואיכותו. בכל מקרה של בחירת ספק המספק שירותי גיבוי בענן, חשוב לדעת שעובדים עם גורם אמין ומקצועי, שנותן תמורה טובה למחיר ולא פחות חשוב: נותן תמיכה ושירות מסביב לשעון. גיבוי מרחוק דרך ענן הוא חסכוני, כי כך ניתן לחסוך במקום אחסון, בהחזקת עובד יעודי לביצוע העבודה ובהשקעה בכלים פיזיים לגיבוי כמו דיסקים קשיחים, קלטות וכספות. כמובן שזמן הוא כסף, ולא תצטרכו להשקיע זמן רב בגיבוי פיזי של המסמכים. הכל בענן.

לסיכום: גיבוי בענן הוא משתלם בכל מקרה, אבל בעיקר אם מקבלים רמת גבוהה של זמינות בכל הנוגע לתמיכה ולשירות, וכמובן – איכות אבטחה גבוהה. מה שבטוח זה ששווה לשלם על האבטחה של המידע היקר שלכם ובמקרה הזה המחיר אכן זניח.

החברה לגיבוי בישראל

iBackup תעשה גיבוי אוטומטי למידע שלכם ומספקת שירותי גיבוי בענן לעסקים ללא כל פעולה מצידכם. נציג מוסמך של החברה יבצע את ההתקנה ואת ההגדרות הראשוניות ההכרחיות לתחילת הגיבוי. הנתונים שלנו מוצפנים בתקן של 256 סיביות, שמאושר על ידי ממשלת ארצות הברית והוא תקן מאובטח ומסווג באופן בלתי רגיל. אנו מציעים את שירותינו לעסקים קטנים ובינוניים החל מ 50 ₪.

אצלנו ניתן לשתף את הנתונים, לשחזר אותם ולקבל אליהם גישה בכל רגע נתון, עם ממשק ניהול ידידותי וקל לשימוש, שאינו יגבה מכם זמן רב בהתעסקות מיותרת. השירות שלנו מקפיד על חווית משתמש נוחה שמשתלבת עם השגרה שלכם בעסק. אנחנו מספקים שירות לקוחות ותמיכה זמינים ומתקדמים לכל תקלה שעלולה להתעורר, לרבות תמיכה יזומה ועדכון שוטף של הלקוח. השירות שלנו כולל תהליך גיבוי ענן בשתי חוות שרתים שונות, כך שהמידע שלכם יהיה מאובטח ביותר.

אתם יכולים לישון בשקט. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף – לחצו כאן ליצירת קשר או התקשרו ישירות למספר 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..