תוכנה לגיבוי המחשב הביתי

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

תוכנה לגיבוי המחשב הביתי

למה כל כך חשוב לעשות גיבוי בענן למחשב הביתי? איך מגבים את הקבצים במחשב במקום בטוח? ובאיזו תוכנה לגיבוי המחשב נשתמש? הכנו עבורכם מדריך מקוצר עם התשובה לשאלה היקרה מכל.

רק אחרי שאיבדתם דבר מה, תוכלו להעריך את שוויו האמתי. אך מדוע לאבד מלכתחילה אם יש ברירה? חוק הברזל בגיבוי מידע אומר: "תמיד לגבות פעמיים" זאת אומרת, שאם התמונות והמסמכים שלכם נמצאים בכונן C על המחשב, ההמלצה שלנו היא לבצע גיבוי במדיית גיבוי נוספת כגון כונן קשיח נייד או דיסק און קי. במידה ומדובר בקבצים שבאמת חשוב לכם לשמור עליהם, מומלץ גם לבצע גיבוי בענן.

 

תוכנה לגיבוי המחשב הביתי בענן

 

 תוכנה לגיבוי המחשב הביתי בענן

קיימים מגוון שירותים ותוכנות המאפשרים לבצע גיבוי בענן בחינם ובתשלום בהתאם לשטח הדיסק הרצוי לגיבוי. אם כך, באיזה ענן הכי כדאי לבצע גיבוי עבור הקבצים שלכם? ובאיזו תוכנה לגיבוי המחשב עדיף לנו להשתמש?

  • עבור המשתמש הביתי הממוצע תוכלו להשתמש בחינם ב -15 ג'יגה בייט באמצעות שירות Google Drive המותאם בגרסתו החינמית למשתמש ממוצע המעוניין לבצע גיבויים למסמכים ותמונות. כמו כן ניתן לבצע שדרוג ל- 100 ג'יגה בייט ואף ל- 1 טרה בייט במחירים מוזלים במיוחד. אם כוונתכם היא לשמור על המידע שלכם במקום מוגן לעיניכם בלבד, אין ספק כי מדובר בפתרון האידיאלי עבורכם.
  • במידה ואתם צריכים לגבות את התמונות שלכם, בני המשפחה והחברים, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות שיתוף הקבצים בענן של Dropbox. תוכנה לגיבוי המחשב זו איננה דורשת ממכם להתקין שום חשומרה על המחשב, והיא מספקת לכם 2 ג'יגה במתנה בגרסה החינמית ושטח אחסון ללא הגבלה במחיר של כ-50 ₪ לחודש בלבד. Dropbox מהווה פתרון אחסון וגיבוי בענן למשתמש הביתי (בגרסתו החינמית) ולבעלי עסקים וארגונים המעוניינים לשתף את המידע העסקי בקלות (בתשלום חודשי).
  • גיבוי בענן לעסקים באמצעות תוכנה ייעודית ומאובטחת של חברת iBackup. באמצעות תוכנה זו ניתן לאחסן את כל הקבצים בענן ולגשת אליהם בכל עת דרך הענן. כמו כן, התוכנה מספקת גם אפשרות שחזור עבור מידע שנמחק מהמחשב באופן מקומי ומאפשר גיבוי יומי של כל הקבצים והתיקיות שהוגדרו כך שניתן לחזור אל כל נקודת זמן ולבדוק את השינויים שנערכו במסמכים שעברו עריכה מרובת משתמשים.

תוכנות גיבוי בענן למחשב הביתי – מסקנות

עד כה, היה נהוג לחשוב כי גיבוי למחשב הביתי באמצעות דיסק חיצוני או דיסק און קי בלבד אמורים להספיק. יחד עם זאת, כשמדובר במדיה קשיחה, קיימים סיכונים נוספים באובדן מידע כתוצאה מליקויים פיזיים הפוגעים במדיה הקשיחה ועשויים לפגוע בקבצים המאוחסנים בה.

לסיכום: נחזור ונאמר שאין סיבה אמיתית לאבד את היקר לכם מכל וכי הפתרון הטוב ביותר לגיבוי המחשב הוא פשוט לגבות פעמיים. במידה ואתם משתמשים פרטטים אנו ממליצים לכם להשתמש אך ורק בשירותים המציעים תוכנה לגיבוי המחשב שהינה מוכרת, ידועה ובטוחה.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר במספר הטלפון:  1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..