גיבוי בענן לכל סוגי העסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן לכל סוגי העסקים

בתור בעל עסק חשוב לך וודאי לשמור עליו מכל משמר. שכל המסמכים והקבצים החשובים לעסק שלך יהיו בטוחים ומגובים בדרך הנכונה והבטוחה ביותר. הפתרון האולטימטיבי למטרה זאת הוא פתרון הגיבוי בענן שאנחנו מציעים לך, עליו גם נדבר בכתבה הבאה

גיבוי בענן לכל סוגי העסקים
גיבוי בענן לכל סוגי העסקים

גיבוי בענן לעסק שלך

גיבוי הוא דבר הכרחי, במיוחד כשמדובר בעסק שחייב לשמור על הנתונים שלו בצורה טובה ומאובטחת. גיבוי בענן מתאים לכל סוגי העסקים והוא בעל יתרונות רבים שיטיבו עם העסק שלך ויגדילו את התפוקה שלך שכן כבר לא תהייה עסוק בלגבות את הקבצים והמסמכים שלך כי התוכנה לגיבוי בענן שלנו תעשה את זה במקומך. היתרון הראשון של התוכנה הוא שהיא מאפשרת למספר אנשים במקביל לצפות באותו מסך, לעדכן אותו ולשנות אותו וגם את הגיבוי התוכנה שלנו מבצעת באופן אוטומטי. עוד יתרון נחמד הוא שגם לאחר שהתוכנה שמרה את השינויים שביצעתם במסמך מסוים תוכלו לגשת אחורה בגיבויים ולשחזר את המסמך לגרשה מסוימת שתבחרו.

עם הגיבוי בענן של iBackup תוכלו לעבוד בראש שקט ולהתעסק בדברים החשובים באמת כי התוכנה שלנו עושה את כל העבודה בשבילכם. עוד יתרון של הגיבוי בענן לעסקים הוא העובדה שכל אחד יכול לבצע את הגיבוי מכל מקום וללא ידע טכנולוגי מקדים. הממשק של התוכנה הוא נוח וידידותי לכל משתמש, מה שיקל עליכם את העבודה המשותפת בעסק פשוט בגלל שכל אחד יוכל לגבות באופן עצמאי מסמכים וקבצים בהם ביצע שינוי מסוים.

גיבוי בענן במיוחד לעסקים

היתרון של גיבוי בענן על פני כל אפשרות גיבוי אחרת היא העובדה שהוא מותאם באופן מושלם לצרכי העסק שלך. בין אם יש לך עסק קטן או גדול הצורך בגיבוי המסמכים שלך תמיד קיים וכאן תוכנת הגיבוי בענן יכולה לעזור לך לבצע את זה בצורה האופטימלית עבורך. בנוסף לכל היתרונות שציינו ישנו יתרון נוסף ומאד בולט וזו העובדה שהקמנו מערך של שירות לקוחות שמטרתו העיקרית היא לתת לכם מענה לכל השאלות שלכם ולהיות בשבילכם לכל מה שתצטרכו. את תוכנת הגיבוי בענן הקמנו בראש ובראשונה עבור בעלי עסקים שרוצים שהעסק שלהם יתנהל בצורה חכמה ובטוחה.

אולי יעניין אתכם גם..