גיבוי בענן הסבר למתחילים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן הסבר למתחילים

גיבוי בענן היא למעשה פעולה של סנכרון קבצים מהמחשב המקומי אל המחשב המרוחק הנודע גם בשם "שרת אחסון". על מנת להבין טוב יותר איך עושים זאת ולמי זה נועד, הכנו עבורכם מידע נוסף בנושא: גיבוי בענן הסבר למתחילים

 

גיבוי בענן הסבר לעסקים

על מנת להבין יותר לעומק כיצד השירות פועל, חשוב להבין תחילה כיצד מגבים את הקבצים בענן. במידה ויש לכם עסק, ארגון או חברה המונה מספר מחשבים עם מידע על העסק, לקוחות וספקים, חשוב לבצע גיבוי אוטומטי בענן באמצעות שירותי גיבוי מרוחקים.

טכנולוגיית הענן מאפשרת לכם להעלות קבצים ותיקיות הנמצאים על גבי המחשב האישי שלכם בעסק ולשלוח אותם ישירות אל הענן למספר שרתים מאובטחים העומדים ברשות חברת הגיבוי בענן.

 

גיבוי בענן הסבר לבעלי עסקים

 

בכדי להתחיל להטמיע את תוכנת הגיבוי בעסק, אין צורך בידע נרחב בתחום המחשוב והטכנולוגיה או זמן התעסקות בתחזוקת התוכנה. שירותי הגיבוי נועדו לעשות את פעולות הגיבוי באופן אוטומטי ללא התערבות חיצונית.

תוכנת גיבוי קבצים יכולה לסייע לבעלי עסקים לשמור על המידע העסקי שלהם מכל סכנה של אובדן מידע מכל סיבה שהיא. המידע מגובה בחוות שרתים מאובטחת המאפשרת לכם לשחזר את הקבצים והתיקיות דרך הענן הדיגיטלי ובקלות, גם עבור אנשים החוששים מטכנולוגיה ומחשוב.

 

הסיכון באובדן מידע

מדיה קשוחה עשויה להינזק עם השנים וכך גם המידע הכתוב בה. החשש מאובדן מידע קיים אצל כל גוף ציבורי, ארגוני ועסקי המחזיק במידע חיוני להמשך תפקוד העסק. מקרים רבים הראו כי עסקים רבים איבדו מידע יקר ערך שאף גרם לנזקים כספיים ואובדן של רשימת ספקים, מעקב אחר הזמנות ואף מאגר הלקוחות.

כאשר מדובר במידע דיגיטלי, חשוב לזכור כי אין זה מובן מאליו כי מה שעובד עכשיו יהיה זמין גם מחר או בעוד מספר שנים. הסיכון קיים תמיד. הדרך היחידה להיערך לבואו היא באמצעות גיבוי המידע על גבי הענן. הסיבה לכך שהביקוש עבור שירותי גיבוי בענן נפוצים בקרב בעלי עסקים היא מפני שקבצים רבים נכתבים ונערכים מדי יום ביומו ומידע חדש מתעדכן על גבם. אילולא תוכנת הגיבוי הייתה מגבה את הקבצים באופן אוטומטי פעם ביום, סכנת אובדן המידע הייתה גבוהה יותר, מה שהיה יכול לגרום להפסדים רבים בבית העסק, החברה או הארגון.

 

בכדי שתוכלו להתחיל להטמיע את תוכנת הגיבוי בעסק שלכם,
כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר ותוכנת הגיבוי תתחיל לפעול גם אצלכם בהקדם.
לפרטים ומידע נוסף התקשרו:1-800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..