גיבוי אתר וורדפרס באופן ידני

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי אתר וורדפרס באופן ידני

אם יש לכם אתר עסקי הכולל מאגר נתונים ומידע חשוב, עליכם להקפיד לבצע גיבוי אתר וורדפרס באופן שבועי כך שבכל מקרה של פריצה לאתר,
תוכלו לשוב לנקודת השחזור האחרונה ולא לאבד מידע קריטי.

גיבוי אתר וורדפרס
גיבוי אתר וורדפרס

 

גיבוי אתר וורדפרס באופן אוטומטי או ידני?

ישנם לא מעט תוספים (פלאגינים) לאתרי וורדפרס אשר נועדו לבצע גיבויים אוטומטיים לאתר ולשחזר אותו במידת הצורך. חשוב לדעת כי כל אתר וורדפרס מתנהג באופן שונה מאתר אחר ולכן תוספים אלו אינם בטוחים לשימוש בכל אתר וכדאי בכל מקרה לשמור גם גיבויים לאתר באופן ידני.

גיבוי אתר וורדפרס ללא תוכנות או תוספים אינה פעולה מסובכת במיוחד. כך שגם אם אינכם בעלי רקע טכני, עליכם להכיר את הדרכים לביצוע גיבוי לאתר הוורדפרס שלכם.

 

גיבוי wordpress – בואו נתחיל לגבות את האתר

אם יש לכם גישה לחשבון האחסון שלכם, אנו ממליצים לכם להיכנס ישירות אל חשבון ה-C PANEL שלכם ומשם לגשת את Full account backups וליצור גיבוי אחת לשבוע ואותו להוריד למחשב. זהו הפתרון הפשוט ביותר הכולל גיבוי מלא של כל החשבון שלכם הכולל את כל הקבצים ב-FTP, טבלאות מידע, תיקיות וקבצים של האתר.

אם אתם רואים ששטח האחסון שלכם הולך וקטן, תוכלו לחסוך בשטח הגיבוי במחשב עבור שמירת הגיבויים. גשו אל ה C PANEL ומשם אל PHPMYADMIN. לאחר מכן סמנו את כל הטבלאות שלכם המקושרות אל אתר הוורדפרס שלכם. לאחר שווידאתם שהכל מסומן, כל שעליכם לעשות הוא EXPORT SQL ולייצא את הטבלאות למחשב. עד כאן, בנוגע לטבלאות המידע. באשר לקבצים של האתר שלכם, עליכם להתחבר אל חשבון ה-FTP שלכם ולגבות את התיקיות הנמצאות בתוך תיקיית השורש (public html). שמרו היטב על קבצי הגיבוי במקום בטוח ודאגו לבצע גיבוי וורדפרס לאתר לפחות אחת לשבוע.

אם יש לכם בעסק מספר מחשבים המחוברים ברשת המחשוב וברצונכם לבצע גיבוי מלא של כל הנתונים במחשב, תוכלו לעשות זאת בקלות ובאופן אוטומטי דרך תוכנת גיבוי בענן אשר תבצע עבורכם גיבוי אוטומטי מדי יום עבור כל הקבצים והתיקיות על גבי המחשבים בעסק. הנתונים מגובים על גבי שרתי ענן מאובטחים על פי תו התקן המחמיר ביותר. במידת הצורך, ניתן לבצע שחזור עבור התיקיות והקבצים בכל עת דרך תוכנת הגיבוי או באמצעות נציג טלפוני של חברת iBackup שישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

מעוניינים לבצע גיבוי בענן באופן אוטומטי?
התקשרו אלינו עכשיו: 
1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..