גיבוי או אחסון בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי או אחסון בענן

ישנן חברות רבות אשר נדרשות לשמור על המידע הארגוני מכל משמר. בין אם מדובר באבדן מידע, דליפת מידע לגורמים עוינים, הפתרון לכך הוא ביצוע גיבוי או אחסון בענן הדיגיטלי של המידע הארגוני והעסקי שנמצא במחשבי החברה.

גיבוי בענן לעסקים נועד להגן על כל הקבצים, התיקיות והמסמכים החשובים ביותר לעסק, כך שבמידת הצורך ניתן יהיה לבצע שחזור של כל המידע או של קובץ בודד שחלילה נמחק או שבוצעו בו שינויים על ידי אחד העובדים.

גיבוי או אחסון בענן?

מדוע לשמור קבצים בענן?

אם אתה מנהל חברה, ארגון או עסק המונה מספר עובדים ויותר, אתה כנראה משתמש בתוכנות ERP ו- CRM עם מידע ארגוני הכולל: מידע על לקוחות, סטטוס מלאי והזמנות, מידע עסקי ואסטרטגי, ספקים ועוד.

כל המידע הזה יושב על המחשבים המקומיים אשר נמצאים במשרדי החברה ולכן הם חשופים לסכנות של פגיעה בחומרה, אבדן מידע מהדיסק הקשיח – מה שעשוי לגרום לאבדן הכנסה או חלילה קריסה כלכלית של העסק במידה ואין ברשותכם נקודת שחזור עבור כל הקבצים.

 

האם אחסון בענן או גיבוי בטוחים עבור חברות וארגונים?

תוכנת הגיבוי שפיתחה החברה לגיבוי בישראל iBackup  מאובטחת על פי התקנים המחמירים ביותר שנועדו להגן על המידע השמור בשרתי החברה.

תהליך הגיבוי מתבצע באמצעות התכנה ונשלח לשתי חוות שרתים שונות על מנת להצפין את הנתונים ולמנוע חדירה של כל גורם צד שלישי אל המידע הארגוני המגובה בענן.

תוכנה לגיבוי בענן בישראל

כיום ישנם פתרונות רבים לאחסן ולגבות את הקבצים בענן לעסקים. אך לא כולם נועדו לספק מענה מהיר במקרי חירום של אובדן מידע או כאשר צריכים להתקשר ולקבל סיוע טכני בביצוע פעולות בהגדרת התכנה.

תוכנת הגיבוי פשוטה של Ibackup נוחה לתפעול ואינה מצריכה ידע והבנה בטכנולוגיה ובמחשוב ענן, שכן התכנה נבנתה במיוחד כך שממשק התפעול שלה יהיה פשוט וקל להגדרה עבור כל משתמש מחשב ממוצע. לאחר ההגדרה הראשונית של תוכנת הגיבוי הכוללת את מספר הגיבויים הרצויים, הגדרת התיקיות והקבצים אותם רוצים לשמור על גבי הענן, ניתן לחזור לעבודה השגרתית ולתת לתוכנת הגיבוי להתחיל לפעול ולעשות את שלה.

תוכנת הגיבוי אוטומטית ואינה מצריכה התעסקות יומית, מה שמאפשר לחברות והארגונים שקט ונחת שכן כל הקבצים והמידע החשובים ביותר שלהם מגובים ונשמרים בענן בכל עת. להורדת התוכנה לחצו כאן

 

מעוניינים להתחיל ולגבות את המידע שלכם בענן?
התקשרו היום וקבלו פרטים נוספים בנוגע לאחסון וגיבוי בענן במחשבי הארגון.
טלפון: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..