גיבויים עסקיים בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבויים עסקיים בענן

גיבויים עסקיים בענן נועדו לעזור לבעלי עסקים, חברות וארגונים קטנים לגבות את הקבצים והמסמכים של החברה בענן.
כך למשל, ניתן לוודא כי לא יאונה למידע כל רע.

 

כמה שווה לכם המידע העסקי?

עד כה התרגלתם לכך שהמידע העסקי שלכם נגיש עבורכם בכל עת. נסו לחשוב לרגע מה עשוי היה לקרות במקרה של קריסת מערכות או נזק בלתי הפיך לחומרת המחשב ולדיסק הקשיח. כשמדובר בעסקים קטנים, אין ספק כי דווקא כאן חשוב לשים דגש על גיבויים עסקיים בענן תוך שמירה מרבית על המידע העסקי.

טיפ: הקפידו לבצע גיבויים עדכניים של הקבצים שלכם בענן ובכך לשמור על העבודה שלכם עדכנית.

 

גיבויים עסקיים בענן
גיבויים עסקיים בענן

 

אבטחה ופרטיות בראש סדר העדיפויות

אנו מודעים לחשש שלכם לאובדן מידע, אך לא פחות חשוב הוא לדעת כיצד להגן על המידע שלכם מפני פולשים בלתי ראויים בעת ניסיון גניבת המידע מהענן. אנו מתגאים להודיע כי בכל הנוגע לאבטחה והצפנת הקבצים בענן, אנו משקיעים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת לשמור על המידע שלכם מוצפן ומאובטח בכל זמן ובכל עת.

 

אם חשבתם להתחיל לבצע גיבוי בענן לעסקים, חשוב שתבדקו את שיטות ההצפנה ואבטחת הנתונים, כמו גם אופן הנגישות למידע באמצעות התוכנה לגיבוי ושחזור הקבצים בענן. נוסף על כך, ממשק המשתמש מאפשר לכם לבצע גיבויים עסקים בענן ללא כל ניסיון קודם או רקע טכני במחשבים. כך תוכלו להשתמש בתוכנה על הצד הטוב ביותר וללא כל תקלה או חוסר התמצאות בתוכנה. במידה ומכן סיבה שהיא הגעתם למכשול בביצוע הגיבוי או שחזור הקבצים בענן, אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם צוות התמיכה של חברת iBackup ולבקש את עזרתם עד אשר תקבלו פתרון משביע רצון לבעיה.

 

למה דווקא התוכנה שלכם?

אנו שמים את טובת הלקוח בראש ובראשונה, לכן שירותי הגיבוי בענן מתבצעים תוך שקיפות מלאה על הנעשה מתחילת הדרך ועד סופה, כך שהלקוח יבין היטב מהו המוצר שהוא מקבל, מהם יתרונותיה של התוכנה וכיצד משתמשים בה. כמו כן, התוכנה של iBackup נועדה במיוחד לעסקים קטנים, חברות וארגונים המעוניינים לבצע את הגיבויים העסקיים בענן בקלות ובמהירות ומבלי לבזבז זמן רב על הצד הטכני שבעניין. השקענו בחוויית המשתמש בתוכנה כך שתוכלו להבין טוב יותר איך מתפעלים אותה גם בעסק שלכם.

אם טרם ביצעתם גיבויים למחשבי החברה, הגיע הזמן שתעשו זאת ותמנעו אפשרות של אובדן מידע בטרם עת.

 

מעוניינים לשמור על העסק שלכם ולהתחיל לבצע גיבויים עסקיים בענן?
התקשרו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..