איך עושים גיבוי למחשב בחינם

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

איך עושים גיבוי למחשב בחינם

הרבה אנשים שואלים אותנו אם יש לנו המלצה על תוכנת גיבוי למחשב אשר יכולה לבצע גיבויים למחשב באופן אוטומטי. התשובה שלנו מורכבת ממספר פרמטרים הכוללים המלצות על תוכנות רלוונטיות. רוצים לדעת איך עושים גיבוי למחשב בחינם? המשיכו לקרוא.

 

תוכנות גיבוי למחשב בחינם
תוכנות גיבוי למחשב בחינם

 

איך עושים גיבוי למחשב בחינם באמצעות תוכנות גיבוי

Cobian Backup

אם כל שאתם מעוניינים לעשות הוא לבצע גיבוי עבור קבצים וספריות הממוקמים במחשב שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות שרת FTP. כמו כן, תוכלו להפעיל את התוכנה באופן עצמאי או לבחירתכם גם דרך סרוויס אשר ירוץ ברקע של מערכת ההפעלה שלכם. תוכנת גיבוי למחשב מומלצת ביותר הינה ה Cobian Backup התוכנה בחינם ואנו ממליצים עליה לכל מי שרוצה לבצע גיבוי למחשב ללא כל עלות מצדו.

שם התוכנה: Cobian Backup

מקור להורדה: 
sourceforge.net

Cobian Backup - תוכנת גיבוי למחשב

AceBackup

אם ברצונכם לבצע גיבוי למחשב המתבצעים בו זמנית דרך מחשב מרוחק בענן או מקומי (סטנד אלון) אנו ממליצים על תוכנת גיבוי למחשב בשם AceBackup. באמצעות תוכנה זו ניתן בנוסף לבצע הצפנה מלאה וכיוון של כל הביג דאטה ולאחר מכן לשמור אותו על דיסק רגיל, לצרוב על DVD או לשמור על דיסק און קי או שרת FTP לבחירתכם.

שם התוכנה: AceBackup

מקור להורדה: 
acebackup.com

PC Mover

אם אין לכם את הזמן להתעסק בגיבוי ושחזור הנתונים בין המחשבים, תוכלו גם ללא כל ידע טכנולוגי לבצע גיבוי מלא של כל הנתונים כולל את כל ההגדרות, דרייברים, חשבונות דואר ומיילים, תיקיות, קבצים ואפליקציות אשר מותקנים על המחשב. אנו ממליצים על תוכנת גיבוי למחשב בשם PC Mover המאפשרת בנוסף  לבצע שחזור מידי של המחשב במלואו. תוכנת הגיבוי של Pc Mover היא התוכנה הטובה והמומלצת ביותר עבורכם.

שם התוכנה: PC Mover

מקור להורדה: 
laplink.com

 

תוכנות גיבוי מתקדמות לעסקים

אם אתם מנהלים עסק, ארגון או חברה המונה עובדים העובדים ברשת מחשבים, כדאי מאוד לדאוג שיהיו גיבויים בענן המתבצעים מדי יום באופן אוטומטי. הקבצים העסקיים עליהם עובדים העובדים בחברה מתעדכנים כל הזמן, ולכן ישנה חשיבות גבוהה לביצוע גיבויים מלאים מדי יום של כל הקבצים והתיקיות עליהם אתם והעובדים בחברה עובדים.

תוכנת גיבוי למחשב בין אם ביא בחינמית או בתשלום תבצע את תהליך הגיבוי באופן אוטומטי כך שלא תצטרכו לעשות את כל העבודה הקשה בעצמכם. אם אין לכם הבנה בתחום המחשוב והטכנולוגיה, אין לכם כל סיבה לדאגה, צוות המחשוב של שירותי הגיבוי בענן של חברת iBackup יתנו לכם פתרון בכל עת.

אבדו לכם קבצים ותיקיות?
אל דאגה, באמצעות מספר קליקים תוכלו לשחזר את כל המידע דרך הענן המאובטח של מחשבי החברה. לחצו כאן להורדת התוכנה

אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת בעצמכם אתם יותר ממוזמנים להרים אלינו טלפון למספר: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..