אחסון קבצים בענן

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אחסון קבצים בענן

במקום לבחור בשיטת גיבוי ידנית, יכול היום כל עסק להיעזר בענן כפתרון גיבוי לאורך זמן. אחסון קבצים בענן נחשב כיום לשירות יעיל, המספק מענה נהדר לכל עסק ובכל תחום. אחסון הקבצים בענן הינו שירות ייחודי, המוצע על ידי חברות שונות המתמחות בכך, שירות המציע לא מעט יתרונות. יש לכם עסק ואתם מתלבטים האם לאחסן את הקבצים בהם שמור המידע החשוב של העסק על גבי ענן? הנה סקירה קצרה על יתרונותיו של השירות:

גיבוי אוטומטי – מדובר אולי באחד היתרונות הבולטים של שירותי אחסון קבצים בענן. במקביל לשמירתם על גבי מחשבי העסק, כדאי לשמור אותם גם על גבי הענן כחלק בלתי נפרד מתהליך הגיבוי. שמירת הקבצים מתבצעת באופן אוטומטי ואיננה דורשת פעולה כלשהי מצדם של העובדים המעוניינים בשמירתם. ניתן להגדיר מראש את הזמנים שבהם תתבצע שמירת הקבצים, ואם רוצים – ניתן גם לעשות זאת באופן ידני.

 

אחסון קבצים בענן
אחסון קבצים בענן

 

קל ונוח לתפעול – אחסון קבצים בענן איננו מפחיד כמו שהוא נשמע. הפעולה עצמה פשוטה, קלה ומהירה מאד, ואיננה דורשת ידע כלשהו או הבנה רבה בתחום. כחלק משירותי ענן הגיבוי, שבהם נשמרים קבציו החשובים של העסק על גבי הענן, נהנים המשתמשים בשירות זה מממשק ידידותי מאד למשתמש. ממשק זה כולל כלים פשוטים לשימוש ומערכת ברורה בעברית ובאנגלית. כל אחד מעובדי החברה או העסק יכול להשתמש בה וליהנות מפתרון מושלם שיעזור לו לשמור על קבציו החשובים.

רמת אבטחה גבוהה – כאן מדובר ביתרון עצום ההופך את השירות לכדאי מאד עבור עסקים רבים. רמת האבטחה של שירותי הענן המוצעים כיום הינה גבוהה במיוחד. הקבצים הנשמרים על גבי הענן אינם חשופים לסכנות או לנזקים כלשהם, זאת בהשוואה לשיטות גיבוי ושמירה אחרות, החושפות את הקבצים ללא מעט תקלות. שריפה, חלילה, בבית העסק, תקלה טכנית במחשבים או כל בעיה שהיא עשויות לגרום לנזקים עצומים ולאיבוד של קבצים חשובים. האבטחה נעשית באמצעות הצפנת נתונים, שיטת הצפנה ייחודית העומדת בתקנים מחמירים במיוחד הקשורים לאבטחת מידע מסווג.

שירות טכני זמין – מי שבוחר להשתמש בשירותי אחסון קבצים בענן יכול ליהנות משירות טכני זמין במקרה של תקלה. חברה המציעה ללקוחותיה שירות כזה, מעמידה לרשותם שירותי תמיכה במידת הצורך עם צוות מקצועי ומיומן של טכנאים, הדואגים לטפל בכל תקלה ובמקביל גם לבצע עדכונים שוטפים ונדרשים של המערכת.

התאמה מושלמת לכל עסק – יתרון נוסף של שירותי אחסון קבצים בענן הוא היותו כזה המתאים לכל סוג של עסק, ובעיקר לעסקים קטנים ובינוניים המוצאים את עצמם מתלבטים לא אחת כיצד לגבות את המידע החשוב שברשותם ובאיזה שירות לבחור. אין המדובר בכמויות עצומות של מידע, מה שרלוונטי לעסקים גדולים ולגופים ענקיים, כי אם בכמות פחותה יותר אך חשובה לא פחות. העסק יכול לנצל זאת לטובתו וליהנות ממענה מדויק עבורו.

אולי יעניין אתכם גם..