השאירו פרטים למידע נוסף

שאלות ותשובות

  • מדוע חשוב לגבות מידע?

    רוב העסקים הקטנים והבינוניים מסכנים את עצמם מדי יום ביומו, אפילו מבלי להיות מודעים לכך! כיום, כשהעסק תלוי יותר ויותר במחשוב ודיגיטציה, אתם חייבים לאבטח את המידע עם גיבוי מקצועי ואיכותי. זכרו – אובדן מידע רגיש עלול לגרום לנזק בלתי הפיך ולהשלכות ארוכות טווח.

  • למה אי אפשר להסתפק באמצעי גיבוי "רגילים"?

    אמצעי הגיבוי הסטנדרטיים מתאפיינים בבלאי מהיר, חיי מדף קצרים ורגישות גדולה למפגעים סביבתיים. אם אינם מאוחסנים במקום בטוח, הם עלולים להיות חשופים לנזקים משמעותיים. מעבר לכך, גיבוי הוא תהליך הדורש מיומנות גבוהה, נוהל גיבוי קבוע ומעקב יומי ומסודר. מכיוון שהתהליך הוא לעיתים ארוך ומורכב, הוא לרוב אינו מתבצע כהלכה ברוב העסקים הקטנים והבינוניים, והתוצאה היא כשל קריטי באבטחת המידע. לכן, אמצעי הגיבוי הרגילים לא מספקים מענה הולם לשמירה על האינפורמציה והנתונים בעסק.

  • מהו גיבוי בענן?

    גיבוי בענן הינו שיטת גיבוי שבמסגרתה מאובטחים הנתונים הממוחשבים בשרת אחסון חיצוני. הגיבוי נעשה באמצעות תוכנה מיוחדת המותקנת על גבי המחשבים בעסק, ומתבצע במועד יומי הנקבע עמכם מראש על פי העדפתכם. המידע אשר מועבר לשרת הגיבוי החיצוני, עובר הצפנה מלאה. במסגרת ההצפנה, מקבל הלקוח גישה בלעדית לקוד ההופך את האינפורמציה לשימושית. במקרה של קריסה או אובדן נתונים, ניתן יהיה לשלוף את המידע המגובה באופן פשוט ומיידי.

  • האם צריך ידע מוקדם על מנת להפעיל את המערכת?

    לא. ההתקנה והבקרה מתבצעות על ידי טכנאי של חברת iBackup, והתחזוקה נעשית באופן אוטומטי.

  • עד כמה המידע שלי בטוח?

    אל דאגה, המידע שלכם בטוח מאוד. אתם היחידים בעלי גישה למידע של העסק שלכם, מכיוון שחברת iBackup מצפינה את כל האינפורמציה טרם העברתה לשרת הגיבוי בשיטת AES 256 Bit. שיטה זו מאושרת על ידי ה-NSA להצפנת מידע מסווג. זכרו – אתם היחידים שברשותם קוד הגישה למידע המוצפן!

  • מה עליי לעשות כדי להבטיח גיבוי מדי יום?

    אינכם צריכים לעשות דבר. תהליך הגיבוי הוא אוטומטי לחלוטין, ומרגע שקבעתם עם נציג החברה את שעת הגיבוי היומית הנוחה לכם, כולל את רשימת הקבצים המיועדים לגיבוי, התהליך מתרחש באופן אוטומטי. כל שעליכם לעשות הוא לדאוג שהמחשבים יהיו דולקים ומחוברים לאינטרנט בשעה היעודה.

  • יש לי מספר מחשבים, האם הגיבוי מכסה את כולם?

    בוודאי, הגיבוי מכסה את כל המחשבים שברשותכם, וכולל גם מחשבים ניידים.

  • איפה המידע שלי מאוחסן?

    המידע מאוחסן ומגובה בשתי חוות שרתים שונות הנמצאות בשני מקומות שונים בארץ.
    אחד השרתים של החברה לגיבוי שמור בחוות השרתים של בזק בינלאומי, שם הוא זוכה לתנאים פיזיים מעולים העומדים בסטנדרטים של Teleco – איגוד חברות הטלפוניה העולמי – שהם הסטנדרטים המחמירים ביותר הקיימים כיום להגנה מפני האקרים ומפני התקפות DDOS, כמו גם להגנת Firewall מרשת האינטרנט.
    השרת השני ממוקם בחוות השרתים של 012 וזוכה גם הוא לתנאים דומים.

  • איך אדע שהגיבוי אכן נעשה בפועל?

    אחת ליום, בסיום הגיבוי, תקבלו הודעה על גבי המסך: "הגיבוי הסתיים בהצלחה".

    בנוסף, תקבלו הודעה יומית במייל על ביצוע הגיבוי והאם בוצע בהצלחה.

  • האם מדובר בשירות יקר?

    בכלל לא. מאחר שהשרות הותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, מחירו סביר והולם. למעשה הגיבוי מרחוק יחסוך לכם עלויות ניכרות כיוון שלא תצטרכו להשקיע באמצעי גיבוי ידניים כמו קלטות, דיסקים חיצוניים, כספת לאחסון הגיבויים וכדומה, ולא תבזבזו את זמנכם היקר על ביצוע הגיבויים לכל מחשב ומחשב.

  • מה יקרה אם תהיה תקלה בזמן תהליך הגיבוי?

    אל דאגה, הגיבוי ימשיך מאותה הנקודה ברגע הראשון שיתאפשר. אם התקלה תהיה ממושכת – אנו נזהה אותה במחלקת התמיכה וניצור עמכם קשר על מנת לטפל בה בהקדם.

  • האם עליי להתקין קו טלפון מיוחד או ציוד נוסף?

    לא ולא. הנתונים עוברים אל השרתים שלנו באמצעות קו האינטרנט הרגיל שלכם, ואין צורך בהיערכות מיוחדת מצדכם.

  • במקרה של אובדן נתונים, כיצד אני מחזיר אותם?

    ניתן להחזיר את הנתונים באמצעות מערכת השחזור שתותקן בנוסף למערכת הגיבוי על גבי המחשב שלכם. אם איבדתם את הנתונים שלכם, ואינכם יודעים כיצד להחזירם מהגיבוי, אנו נסייע לכם ונלווה אתכם בכל התהליך עד שתחזרו לעבודה תקינה. אם יהיה צורך בכך, נציג של החברה לגיבוי יגיע אליכם באופן אישי ויבצע את התהליך עבורכם.