השאירו פרטים למידע נוסף

לקוחות ממליצים

  • fc51e031

    "הבונוס האמיתי שבשיטה הוא שבסופו של יום אתה רגוע והולך לישון בשקט"

    רשת מוסדות חינוך "תפארת טבריה" היא רשת חינוך תורני ותיקה ומוכרת, במסגרתה מתחנכים אלפי תלמידים בכל הגילאים, כולל מאות אברכים הלומדים בכוללים שלה. בשנת 2005 הצטרפה הרשת לשירותיה של החברה לגיבוי בישראל, כשכל המחשבים במשרדים הראשיים, על כל המידע שבהם, עברו לשירותי גיבוי מרחוק.

    שנתיים לאחר מכן גילה שמואל, החשב של הרשת, כי חברה שלמה נעלמה מתיקיית החברות של חשבשבת. הוא לא איבד את העשתונות, מכיוון שידע כי המידע היקר שאבד מגובה, כפי שגובה מדי יום ביומו במהלך השנתיים האחרונות.

    מיד לאחר שיצר קשר עם החברה לגיבוי, הגיע נציג עם דיסק ועליו כל הנתונים המגובים: מאות מסמכים, הנהלת חשבונות, פקודות יומן, מידע עסקי וכספי ועוד. כך חזרו העובדים והמחשבים לעבודה רגילה ושוטפת, כאילו לא אירע דבר.

    שמואל טוען, כי מעבר לנוחות ולקלות שבשיטת הגיבוי מרחוק לעומת הגיבויים הידניים שהיו נהוגים בעבר, עבורו הבונוס האמיתי הוא השקט הנפשי שבידיעה כי הכול מגובה ומעודכן באופן יומיומי.

  • "השירות של החברה לגיבוי הוא חבל על הזמן! אנחנו בראש שקט"

    גם חברת ש.ב.ה הצטרפה למשפחת הלקוחות של החברה לגיבוי בישראל. שלושה שבועות לאחר מכן, הסתבר שזה היה אחד הצעדים הכי חשובים שעשתה. הכול התחיל כאשר דורית, מזכירת המנכ"ל, לא הצליחה להדליק את המחשב. בירור קצר העלה כי הכונן הקשיח קרס, וכל המידע שהיה עליו – אבד.

    חברת ש.ב.ה פועלת משנת 1984, מעסיקה מאות עובדים ונותנת שירותים למאות לקוחות. לכן, מיותר לציין כי החומר שהיה על הכונן הקשיח כלל נתונים חשובים ויקרי ערך, כגון מידע עסקי, הנהלת חשבונות, תלושי שכר ועוד מסמכים רבים אחרים.

    אם לא הייתה מצטרפת לשירות הגיבוי מרחוק, הייתה נאלצת החברה לחוות אובדן משמעותי של ימי עבודה, והשבתת היכולת לנהל מערך עבודה ותשלומים לזמן ממושך – דבר שיכול להביא את החברה למצב קשה ואף לקריסה.

    בחברה לגיבוי טיפלו בבעיה במהירות, דאגו להשבת הנתונים והמשרד חזר לפעילות רגילה כבר ביום המחרת. דורית, המזכירה, מספרת: "רק כך הבנתי עד כמה משמעותי יכול להיות אובדן נתונים… אני רק יכולה לשער בנפשי מה היה קורה אם כל החומר לא היה מגובה. אני ממליצה לכל אחד לעשות גיבוי מרחוק". דורית מספרת כי מעבר לתפקוד המידי בשעת החירום, מוסיפה החברה לגיבוי לעקוב אחר קליטת הנתונים של ש.ב.ה. ולטפל בכל התראה שצצה.

  • logo_clients

    "במשך שלוש שנים אמרתי: 'לי זה לא יקרה'! והגיבוי פשוט הציל אותי"

    גם בית אבות "יוקרה" הצטרף למשפחת לקוחות החברה לגיבוי בישראל. אוהד, המנכ"ל הקודם של בית האבות, מספר על המקרה שבעקבותיו הבין כמה חשוב לדאוג לתשתית מקצועית של גיבוי המידע של העסק.

    יום אחד, נגנבו ממשרדו שבעת מחשבי החברה, אשר הכילו מידע של שבע שנים אחורה.  המידע כלל הנהלת חשבונות, דו"חות למשרדי הממשלה השונים, נתונים אודות הדיירים כגון תיקים רפואיים, התכתבויות ועוד. למזלו, אוהד הצטרף לשירותי החברה לגיבוי שלוש שנים קודם לכן.

    הוא מספר: "במשך השלוש שנים האלו, אתה אומר לעצמך: בשביל מה אני משקיע כסף? הרי לי זה לא יקרה! והנה, אחרי שלוש שנים זה קרה גם לי, והגיבוי פשוט הציל אותי. אם היינו מנסים לשחזר אחורה את החומר לא היינו בשום אופן מצליחים, והייתי מפסיד הרבה כסף".

    הוא מוסיף ומספר על החברה: "כשיש גיבוי מרחוק אתה לא מתעסק עם זה… בגיבוי רגיל אתה צריך עם כל הלחץ של העבודה להתעסק בגיבוי או לסמוך על עובד שיעשה את זה במקומך. בחברה לגיבוי נותנים לי שירות מא' ועד ת' כולל הכול, פותרים בעיות בכל דרך אפשרית עד בית הלקוח. כשאתה איתם אתה מרגיש בטוח".